zawiadomienie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Augustów, dnia 13 kwietnia 2018 r.

GKRiOŚ.6220.4.2018

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania przez udostępnienie pisma w BIP Gminy Miasta Augustów

Stosownie do art. 49 Kpa, zawiadamia się że w dniu 13 kwietnia 2018 r. organ Gminy Miasta Augustów wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, polegającego na budowie stacji regazyfikacji gazu LNG wraz ze stacją redukcyjno – pomiarową oraz infrastrukturą towarzyszącą w tym instalacje technologiczne, p-poż, instalacje wod – kan, c.o, elektryczne oraz z orurowaniem łączącym stację z projektową siecią gazową miasta Augustów, na części działki o numerze ewidencyjnym 717/21 położonej w Augustowie przy ulicy Produkcyjnej, obręb 1 z wniosku Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. w Warszawie, ul. Krucza 6/14.

Wskazana w piśmie data wszczęcia postępowania jest jednocześnie dniem publicznym udostępnienia w BIP.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia wskazanego w piśmie ogłoszenia i wszczęcia postępowania.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2018-04-13

Wprowadzający: Teresa Arciszewska

Data modyfikacji: 2018-04-13

Opublikował: Teresa Arciszewska

Data publikacji: 2018-04-13