Polityka jakości

  • Polityka jakości Urzędu Miasta

    2003-02-19 00:00:00

    POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIASTA AUGUSTÓW


    MISJĄ URZĘDU MIASTA W AUGUSTOWIE W ZAKRESIE POLITYKI JAKOŚCI JEST:
    Utworzenie i utrzymywanie przyjaznego klimatu oraz dobrych warunków realizacji zbiorowych potrzeb mieszkańców poprzez:
    1. możliwie najszybsze załatwianie spraw przekazywanych do Urzędu Miasta, ze szczególnym uwzględnieniem nie przekraczania terminów określonych w odrębnych przepisach prawa
    2. szkolenie i podnoszenie kwalifikacji oraz kompetencji wszystkich pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta
    3. zaspakajanie potrzeb interesantów
    4. partnerskie nawiązanie relacji z interesantem z zachowaniem służebnej roli Urzędu wobec mieszkańców wspólnoty lokalnej
    5. dbałość o ciągłe doskonalenie komunikacji pomiędzy interesantem a Urzędem
    6. efektywne zarządzanie personelem.
    POWYŻSZE CELE NALEŻY OSIĄGNĄĆ PRZEZ:
    1. wprowadzenie, utrzymanie oraz stałe udoskonalanie System Zarządzania Jakością
    2. przestrzeganie ustalonych procedur i instrukcji przez wszystkich pracowników Urzędu Miasta
    3. wykonywanie zadań określonych w:
      1. ustawach, aktach prawa miejscowego
      2. Statucie Miasta
      3. Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Augustowie
      4. programach społeczno-gospodarczych przyjętych przez Radę Miasta Augustów
    4. nadzorowanie wykonywania uchwał Organów Gminy Miasta Augustów
    5. stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu Miasta

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie.

Wytwarzający/odpowiadający: Zenon Rytwiński

Data wytworzenia: 2017-01-16

Wprowadzający: Zenon Rytwiński

Modyfikujący: Zenon Rytwiński

Data modyfikacji: 2017-01-16

Opublikował: Zenon Rytwiński

Data publikacji: 2017-01-16