Nabór na stanowisko informatyka w Wydziale Organizacyjno - Prawnym

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INFORMATYKA W WYDZIALE ORGANIZACYJN O - PRAWNYM

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym;
  • staż pracy minimum 2 lata na stanowisku związanym z informatyką;
  • znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji (Microsoft Office);
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność, terminowość, sumienność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność rozwiązywania problemów sprzętowych i softwarowych powstałych podczas pracy w systemach informatycznych;
  • umiejętności elektroniczne;
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i nadzorem nad siecią LAN i WAN;
  • znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej i baz danych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • administracja i konserwacja serwerów;
  • nadzór nad siecią komputerową i sprzętem komputerowym i ich okresowa konserwacja;
  • konserwacja i nadzór nad drukarkami w urzędzie;
  • instalowanie i uaktualnianie oprogramowania na wyżej wymienionych stacjach roboczych i serwerach tj.: systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe, oprogramowanie specjalistyczne urzędu;
  • prace przy rozbudowie sieci komputerowej w wydziałach;
  • administracja i publikacja na stronie www.urzad.augustow.pl';
  • administracja serwerami FTP;
  • administracja serwerami pocztowymi i serwerami DNS w domenie urzad.augustow.pl i um.augustow.pl;
  • administracja usługami na serwerach Windows;
  • obowiązki administratora w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • obowiązki administratora Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
  • kopiowanie danych na serwerach i stacjach roboczych w wydziałach;
  • sprawozdawczość, szkolenie pracowników z zakresu oprogramowania na stanowisku;
  • nadzorowanie i wykonywanie obsługi klientów drogą on-line;
  • monitorowanie rozwoju systemów informatycznych i wdrażanych rozwiązań z dziedziny nowych technologii na terenie Miasta;
  • koordynacja działań związanych z objęciem wspólnymi rozwiązaniami informatycznymi Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych;
  • dążenie do integracji poszczególnych systemów informatycznych, w celu ułatwienia wymiany informacji w Urzędzie;
  • wdrażanie, aktualizacji i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa systemów informatycznych.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz  szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę lub kserokopia umowy o pracę;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy:

  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, brak windy;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Informatyka w Wydziale Organizacyjno – Prawnym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 5 marca 2019 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. 3 Maja 60, tel. 87 6434210, e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.
  6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,                                                
    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,                                               
    - prawo do usunięcia danych osobowych,                                                                              
    - prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  8. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Augustów, dnia 19.02.2019 r.                                               

Burmistrz Miasta Augustowa

Mirosław Karolczuk

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Główny Specjalista Elżbieta Sokołow

Data wytworzenia: 2019-02-19

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2019-02-19

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2019-02-19