nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Finansowym (księgowość)
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM (księgowość)
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym, finanse i rachunkowość;
- posiadanie co najmniej 8 letniego stażu pracy w księgowości;
- biegła znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości; o finansach publicznych; o samorządzie gminnym oraz rozporządzeń: Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej; Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.
Wymagania dodatkowe:
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;
- znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Monitorowanie prawidłowego przebiegu w zakresie operacji gospodarczych i informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach.
- Weryfikacja zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Dekretowanie i księgowanie na bieżąco dochodów budżetowych w systemie komputerowym.
- Miesięczne uzgadnianie dochodów z wyciągami bankowymi i księgowością podatkową.
- Prowadzenie ksiąg księgi głównej (organu) oraz ksiąg w zakresie dochodów jednostki.
- Prowadzenie kont analitycznych i rozrachunkowych w zakresie dochodów budżetu i dochodów urzędu.
- Sporządzanie sprawozdań jednostkowych i zbiorczych: Rb-27S, Rb-50, Rb-27ZZ, Rb-ZN, Rb-N i RB-Z.
- Sporządzanie wymaganych prawem wydruków i zestawień komputerowych w zakresie dochodów.
- Księgowanie i rozliczanie wpływów z opłaty targowej oraz naliczanie i przelewanie prowizji od inkasa ww. opłaty.
- Sprawdzanie terminowości wpływów z tytułu opłaty targowej.
- Sprawdzanie rozliczenia kasy i odprowadzenia gotówki do banku.
- Rozliczanie i ustalanie wyników inwentaryzacji „pozostałych środków trwałych”.
- Właściwe zszywanie, numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw oraz zamieszczenie w BIP – informacji w tym zakresie, określonych odrębnymi przepisami.
- Wykonywanie innych poleceń Skarbnika i przełożonego.
- Informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz innymi instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych)
Warunki pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca w budynku piętrowym bez windy;
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym (Księgowość) w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 4 września 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.
- Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
-osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
- d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- e) prawo do przenoszenia danych;
- f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.
Augustów, dnia 21.08.2018 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony