nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Finansowym (księgowość)

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM (księgowość)

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym, finanse i rachunkowość;
  • posiadanie co najmniej 8 letniego stażu pracy w księgowości;
  • biegła znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości; o finansach publicznych; o samorządzie gminnym oraz rozporządzeń: Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej; Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

Wymagania dodatkowe:

  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Monitorowanie prawidłowego przebiegu w zakresie operacji gospodarczych i informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach.
  2. Weryfikacja zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  3. Weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  4. Dekretowanie i księgowanie na bieżąco dochodów budżetowych w systemie komputerowym.
  5. Miesięczne uzgadnianie dochodów z wyciągami bankowymi i księgowością podatkową.
  6. Prowadzenie ksiąg księgi głównej (organu) oraz ksiąg w zakresie dochodów jednostki.
  7. Prowadzenie kont analitycznych i rozrachunkowych w zakresie dochodów budżetu i dochodów urzędu.
  8. Sporządzanie sprawozdań jednostkowych i zbiorczych: Rb-27S, Rb-50, Rb-27ZZ, Rb-ZN, Rb-N i RB-Z.
  9. Sporządzanie wymaganych prawem wydruków i zestawień komputerowych w zakresie dochodów.
  10. Księgowanie i rozliczanie wpływów z opłaty targowej oraz naliczanie i przelewanie prowizji od inkasa ww. opłaty.
  11. Sprawdzanie terminowości wpływów z tytułu opłaty targowej.
  12. Sprawdzanie rozliczenia kasy i odprowadzenia gotówki do banku.
  13. Rozliczanie i ustalanie wyników inwentaryzacji „pozostałych środków trwałych”.
  14. Właściwe zszywanie, numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw.
  15. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw oraz zamieszczenie w BIP – informacji w tym zakresie, określonych odrębnymi przepisami.
  16. Wykonywanie innych poleceń Skarbnika i przełożonego.
  17. Informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach.
  18. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz innymi instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych)

Warunki pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca w budynku piętrowym bez windy;
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym (Księgowość) w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 4 września 2018 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.
  2. Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
  4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  6. a)     prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  7. b)     prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
  8. c)     prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,

-osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;

- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

  1. d)     prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,

- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,

- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

  1. e)     prawo do przenoszenia danych;
  2. f)     prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  3. g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.
  4. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
  6. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.

Augustów, dnia 21.08.2018 r.                                              

Burmistrz Miasta Augustowa                                                                                           

Wojciech Walulik

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Sokołow Główny Specjalista

Data wytworzenia: 2018-08-21

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2018-08-21

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2018-08-21