Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIKA WYDZIAŁU
GOSPODARKI KOMUNALNEJ, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA

W URZĘDZIE MIEJSKIM W AUGUSTOWIE

 Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku administracyjnym lub prawniczym lub ekonomicznym lub menadżerskim lub  ochrona środowiska;
  6. posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
  7. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na  środowisko; o utrzymaniu  czystości i porządku w gminach; o gospodarce komunalnej; o finansach publicznych; Kodeksu spółek handlowych; Kodeksu postępowania administracyjnego; Prawo zamówień publicznych;
  8. znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji. 

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność, terminowość, sumienność,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. znajomość ustaw: o publicznym transporcie zbiorowym, o ochronie zwierząt, prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o odpadach, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Nadzór i koordynacja zadań realizowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska określonych w § 29 regulaminu Organizacyjnego Urzędu miejskiego w Augustowie (http://bip.um.augustow.pl/urzad/regulamin-organizacyjny.html) m. in:

  1. utrzymanie zieleni miejskiej,
  2. wykonywanie zadań z zakresu cmentarnictwa,
  3. zapobieganie bezdomności zwierząt i opieka nad zwierzętami bezdomnymi,
  4. wykonywanie zadań z zakresu komunikacji miejskiej i publicznego transportu zbiorowego,
  5. utrzymanie elementów małej architektury,
  6. wykonywanie zadań związanych z gospodarką leśną,
  7. wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku publicznego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych oraz na nieruchomościach,
  8. wykonywanie zadań związanych z gospodarką odpadami, w tym wyroby zawierające azbest, przeterminowane leki,
  9. prowadzenie spraw związanych z uzdrowiskiem,
  10. współdziałanie z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,
  11. udział w planowaniu budżetu w zakresie inwestycji realizowanych z udziałem środków zewnętrznych,
  12. prowadzenie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków,
  13. nadzór merytoryczny nad spółkami z udziałem Miasta.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
  4. kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe,
  5. kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  6. kopie świadectw pracy,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 Warunki pracy:

  1. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  2. praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, brak windy,
  3. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  4. praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Augustowie” w terminie do dnia 10 lipca 2017 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Augustów, dnia 26.06.2017 r.                                    

Burmistrz Miasta Augustowa

Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2017-06-26

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2017-06-29

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2017-06-26