Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIKA WYDZIAŁU
GOSPODARKI KOMUNALNEJ, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
W URZĘDZIE MIEJSKIM W AUGUSTOWIE
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku administracyjnym lub prawniczym lub ekonomicznym lub menadżerskim lub ochrona środowiska;
- posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; o gospodarce komunalnej; o finansach publicznych; Kodeksu spółek handlowych; Kodeksu postępowania administracyjnego; Prawo zamówień publicznych;
- znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność, terminowość, sumienność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustaw: o publicznym transporcie zbiorowym, o ochronie zwierząt, prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o odpadach, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Nadzór i koordynacja zadań realizowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska określonych w § 29 regulaminu Organizacyjnego Urzędu miejskiego w Augustowie (http://bip.um.augustow.pl/urzad/regulamin-organizacyjny.html) m. in:
- utrzymanie zieleni miejskiej,
- wykonywanie zadań z zakresu cmentarnictwa,
- zapobieganie bezdomności zwierząt i opieka nad zwierzętami bezdomnymi,
- wykonywanie zadań z zakresu komunikacji miejskiej i publicznego transportu zbiorowego,
- utrzymanie elementów małej architektury,
- wykonywanie zadań związanych z gospodarką leśną,
- wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku publicznego na drogach gminnych i drogach wewnętrznych oraz na nieruchomościach,
- wykonywanie zadań związanych z gospodarką odpadami, w tym wyroby zawierające azbest, przeterminowane leki,
- prowadzenie spraw związanych z uzdrowiskiem,
- współdziałanie z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,
- udział w planowaniu budżetu w zakresie inwestycji realizowanych z udziałem środków zewnętrznych,
- prowadzenie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków,
- nadzór merytoryczny nad spółkami z udziałem Miasta.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe,
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopie świadectw pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, brak windy,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Augustowie” w terminie do dnia 10 lipca 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 26.06.2017 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony