Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w WYDZIALE INWESTYCJI, UBRANISTYKI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI w Urzędzie Miejskim w Augustowie,

ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów

Burmistrz Miasta Augustowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16–300 Augustów.

  1. Stanowisko pracy: podinspektor w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami,
  2. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
  3. Forma zatrudnienia: umowa o pracę z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
  4. Przewidywany termin zatrudnienia: 1 listopad 2018 r.
  5. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe II stopnia w dziedzinach geodezji i kartografii i szacowania nieruchomości, np:

          - drugiego stopnia na kierunku: geodezja i kartografia oraz szacowanie nieruchomości;

          - lub wyższe II stopnia na kierunku geodezja, z dodatkowym wykształceniem np. podyplomowym lub uzupełniającym lub równoważnym na kierunku kartografia oraz dodatkowe wykształcenie podyplomowe lub równoważne szacowanie nieruchomości;

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • 1 rok pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
  • obywatelstwo polskie;
  • nieposzlakowana opinią;
  • wiedza i znajomość przepisów prawa:

         - ustawa o gospodarce nieruchomościami;

         - ustawa o własności lokali;

         - ustawa o samorządzie gminnym;

         - rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości;

         - prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;

         - Kodeks postępowania administracyjnego;

  1. Wymagania dodatkowe:
  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, operatywność, dyspozycyjność, komunikatywność;
  • biegłość w posługiwaniu się komputerem, w tym obsługa EZD;
  • dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel;
  • umiejętność obsługi programów C-SWDE, LEX, OGN, AutoCAD, Zaangażowanie;
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Rejestracja korespondencji w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w zakresie gospodarki nieruchomościami;
  • Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości;
  • Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości;
  • Przygotowywanie i publikowanie wykazu nieruchomości gminnych przeznaczonych do sprzedaż.
  • Przygotowywanie i publikowanie wykazu nieruchomości gminnych przeznaczonych do dzierżawy;
  • Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu;
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych w drodze przetargu oraz głównym najemcom w drodze bezprzetargowej wraz ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste gruntu;
  • Współpraca z innymi wydziałami, sądami, kancelariami notarialnymi, organizacjami i jednostkami wykonawstwa geodezyjnego, w tym powiatowego;
  • Publikacje artykułów na stronie Urzędu Miejskiego oraz Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie gospodarki nieruchomościami;
  • Praca w terenie: okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, dzierżawy, najmu;
  • prowadzenie EZD oraz archiwizacja w zakresie prowadzonych spraw;
  • przygotowywanie sprawozdań i informacji w zakresie wykonywanych zadań;
  1. Warunki Pracy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku urzędniczym;
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w budynku piętrowym bez windy oraz w terenie;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  1. Wymagane dokumenty:
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny) i oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. nr 1)
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych)
  • Spis złożonych w ofercie dokumentów i złączników opatrzony podpisem kandydata. (zał. nr 2).
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

We wrześniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

  1. Sposób złożenia oferty:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera w zamkniętej kopercie w sekretariacie urzędu na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maj 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 19 października 2018 r. do godz. 14.00;
  • Wszystkie składane dokumenty i kopie dokumentów (oprócz odpisów oryginałów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje) powinny być podpisane przez kandydata na wszystkich stronach;
  • Do zachowania terminu złożenia oferty liczy się data wpływu do sekretariatu urzędu pod wskazanym wyżej adresem;
  • Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane;
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60;

 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.

2. Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.

4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.

5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;

c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
  • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
  • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
  • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

  • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
  • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
  • Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.

6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.

8. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

9. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1  Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Załącznik nr 2   Spis złożonych w ofercie dokumentów i złączników.

 

Augustów, dnia 05.10. 2018 r. 

Burmistrz Miasta Augustowa

      Wojciech Walulik          

                          

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2018-10-05

Wprowadzający: Daniel Wojewnik

Data modyfikacji: 2018-10-06

Opublikował: Daniel Wojewnik

Data publikacji: 2018-10-05