Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w WYDZIALE INWESTYCJI, UBRANISTYKI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI w Urzędzie Miejskim w Augustowie,
ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów
Burmistrz Miasta Augustowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16–300 Augustów.
- Stanowisko pracy: podinspektor w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami,
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Przewidywany termin zatrudnienia: 1 listopad 2018 r.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe II stopnia w dziedzinach geodezji i kartografii i szacowania nieruchomości, np:
- drugiego stopnia na kierunku: geodezja i kartografia oraz szacowanie nieruchomości;
- lub wyższe II stopnia na kierunku geodezja, z dodatkowym wykształceniem np. podyplomowym lub uzupełniającym lub równoważnym na kierunku kartografia oraz dodatkowe wykształcenie podyplomowe lub równoważne szacowanie nieruchomości;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- 1 rok pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinią;
- wiedza i znajomość przepisów prawa:
- ustawa o gospodarce nieruchomościami;
- ustawa o własności lokali;
- ustawa o samorządzie gminnym;
- rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości;
- prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;
- Kodeks postępowania administracyjnego;
- Wymagania dodatkowe:
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, operatywność, dyspozycyjność, komunikatywność;
- biegłość w posługiwaniu się komputerem, w tym obsługa EZD;
- dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel;
- umiejętność obsługi programów C-SWDE, LEX, OGN, AutoCAD, Zaangażowanie;
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Rejestracja korespondencji w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w zakresie gospodarki nieruchomościami;
- Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości;
- Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości;
- Przygotowywanie i publikowanie wykazu nieruchomości gminnych przeznaczonych do sprzedaż.
- Przygotowywanie i publikowanie wykazu nieruchomości gminnych przeznaczonych do dzierżawy;
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu;
- Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych w drodze przetargu oraz głównym najemcom w drodze bezprzetargowej wraz ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste gruntu;
- Współpraca z innymi wydziałami, sądami, kancelariami notarialnymi, organizacjami i jednostkami wykonawstwa geodezyjnego, w tym powiatowego;
- Publikacje artykułów na stronie Urzędu Miejskiego oraz Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie gospodarki nieruchomościami;
- Praca w terenie: okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, dzierżawy, najmu;
- prowadzenie EZD oraz archiwizacja w zakresie prowadzonych spraw;
- przygotowywanie sprawozdań i informacji w zakresie wykonywanych zadań;
- Warunki Pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku urzędniczym;
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca w budynku piętrowym bez windy oraz w terenie;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny) i oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. nr 1)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych)
- Spis złożonych w ofercie dokumentów i złączników opatrzony podpisem kandydata. (zał. nr 2).
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
We wrześniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
- Sposób złożenia oferty:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera w zamkniętej kopercie w sekretariacie urzędu na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maj 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 19 października 2018 r. do godz. 14.00;
- Wszystkie składane dokumenty i kopie dokumentów (oprócz odpisów oryginałów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje) powinny być podpisane przez kandydata na wszystkich stronach;
- Do zachowania terminu złożenia oferty liczy się data wpływu do sekretariatu urzędu pod wskazanym wyżej adresem;
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane;
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60;
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.
2. Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
8. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Załącznik nr 2 Spis złożonych w ofercie dokumentów i złączników.
Augustów, dnia 05.10. 2018 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony