Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA MIASTA
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: administracyjnym, prawniczym, ekonomicznym, zarządzanie, marketing;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, 1669), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, 1669) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej;
- umiejętność organizacji pracy;
- zdolności organizacyjne, kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
- umiejętność pracy w zespole;
- biegła znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji;
- dyspozycyjność, systematyczność, odpowiedzialność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie Wydziałem Organizacyjno – Prawnym;
- zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – biurowej Rady Miejskiej w Augustowie i jej organów;
- nadzorowanie i koordynowanie działań w zakresie organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Augustowie;
- nadzorowanie przygotowania projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady Miejskiej,
- koordynowanie spraw związanych z załatwianiem skarg, wniosków i petycji;
- nadzorowanie terminowego rozpatrywania i załatwiania interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji;
- realizacja polityki personalnej w Urzędzie, dbanie o właściwy dobór pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji;
- upowszechnianie i wdrażanie nowoczesnych metod organizacji pracy w Urzędzie;
- kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji w Urzędzie;
- zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
- nadzorowanie prawidłowego przebiegu obsługi prawnej w Urzędzie;
- nadzorowanie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej;
- organizowanie i koordynowanie czynności związanych z wyborami i referendami;
- zapewnienie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie;
- gospodarowanie funduszem płac oraz nadzorowanie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych, pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta;
- opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz jego zmian w zakresie spraw prowadzonych przez OP;
- nadzorowanie wdrażania i eksploatacji systemów informatycznych w Urzędzie;
- koordynacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznej;
- zapewnienie warunków materialno – technicznych dla działalności Urzędu;
- organizowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie oraz koordynacja kontroli w miejskich jednostkach organizacyjnych;
- organizowanie ocen okresowych i przeglądów kadrowych.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę lub kserokopia umowy o pracę;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych).
Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Warunki pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca w budynku piętrowym bez windy;
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 13 grudnia 2018 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.
2. Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
8. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.
Augustów, dnia 29.11.2018 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Mirosław Karolczuk
Metryka strony