Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA MIASTA

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: administracyjnym, prawniczym, ekonomicznym, zarządzanie, marketing;
  • co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, 1669), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, 1669) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej;
  • umiejętność organizacji pracy;
  • zdolności organizacyjne, kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • biegła znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji;
  • dyspozycyjność, systematyczność, odpowiedzialność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie Wydziałem Organizacyjno – Prawnym;
  • zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz kancelaryjno – biurowej Rady Miejskiej w Augustowie i jej organów;
  • nadzorowanie i koordynowanie działań w zakresie organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Augustowie;
  • nadzorowanie przygotowania projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady Miejskiej,
  • koordynowanie spraw związanych z załatwianiem skarg, wniosków i petycji;
  • nadzorowanie terminowego rozpatrywania i załatwiania interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji;
  • realizacja polityki personalnej w Urzędzie, dbanie o właściwy dobór pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji;
  • upowszechnianie i wdrażanie nowoczesnych metod organizacji pracy w Urzędzie;
  • kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji w Urzędzie;
  • zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
  • nadzorowanie prawidłowego przebiegu obsługi prawnej w Urzędzie;
  • nadzorowanie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej;
  • organizowanie i koordynowanie czynności związanych z wyborami i referendami;
  • zapewnienie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie;
  • gospodarowanie funduszem płac oraz nadzorowanie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych, pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta;
  • opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz jego zmian w zakresie spraw prowadzonych przez OP;
  • nadzorowanie wdrażania i eksploatacji systemów informatycznych w Urzędzie;
  • koordynacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznej;
  • zapewnienie warunków materialno – technicznych dla działalności Urzędu;
  • organizowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie oraz koordynacja kontroli w miejskich jednostkach organizacyjnych;
  • organizowanie ocen okresowych i przeglądów kadrowych.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę lub kserokopia umowy o pracę;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych).

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca w budynku piętrowym bez windy;
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 13 grudnia 2018 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.

2. Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.

4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.

5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;

c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
  • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
  • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
  • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

  • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
  • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
  • Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
  • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.

6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.

8. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

9. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.

 

Augustów, dnia 29.11.2018 r.                                                  

Burmistrz Miasta Augustowa

Mirosław Karolczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Główny Specjalista Elżbieta Sokołow

Data wytworzenia: 2018-11-29

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2018-11-29

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2018-11-29