nabór na stanowisko zastępcy kierownika Wydziału Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ZASTĘPCY KIEROWNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI, UBRANISTYKI
I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: administracja, prawo;
- posiadanie co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
- znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, obejmujących ustawy (m. in.): o gospodarce nieruchomościami, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność podejmowania decyzji, operatywność, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność szybkiego uczenia się;
- znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel, Power Point).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dekretacja korespondencji, koordynacja i nadzorowanie wykonywanych zadań w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w zakresie gospodarki nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i oddawaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości osobom fizycznym i prawnym w drodze przetargu oraz w trybie bezprzetargowym.
- Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych wolnych w drodze przetargu oraz głównym najemcom w drodze bezprzetargowej wraz ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste gruntu.
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej na zbycie nieruchomości komunalnych wraz z wykonaniem zadań wynikających z tego tytułu określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości.
- Prowadzenie spraw w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów stanowiących własność gminy na grunty stanowiące własność lub będące w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych.
- Prowadzenie spraw w zakresie dokonywania darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego.
- Prowadzenie spraw związanych z obciążaniem nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi – służebności gruntowe, służebności przesyłu.
- Prowadzenie spraw dotyczących przedłużenia okresu użytkowania wieczystego gruntu.
- Przygotowywanie wniosków wraz z dokumentacją do wojewody w sprawie przekazania mienia Skarbu Państwa na rzec zmienia komunalnego.
- Prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości na rzecz mienia komunalnego w drodze cywilnoprawnej.
- Prowadzenie spraw związanych z prawem pierwokupu przysługującym gminie.
- Prowadzenie spraw w zakresie udzielania użytkownikom wieczystym 50% bonifikaty od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, jeżeli nieruchomość jest przeznaczona lub wykorzystywana na cele mieszkaniowe.
- Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań z działki gruntu wydzielonej pod drogi publiczne gminne, które z mocy prawa przeszły na własność gminy w trybie uzgodnień z właścicielem oraz według zasad i trybu obowiązujących przy wywłaszczeniu nieruchomości.
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i projektów zarządzeń Burmistrza Miasta Augustowa z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw dotyczących przejmowania przez Skarb Państwa nieruchomości miejskich pod drogi krajowe.
- Prowadzenie spraw wynikających ze zwrotu wywłaszczonych nieruchomości na rzecz poprzedniego właściciela.
- Prowadzenie spraw w zakresie wyrażenia zgody na dysponowanie gruntem stanowiącym własność miasta na cele budowlane.
- Składanie deklaracji na podatek od nieruchomości i na podatek leśny w stosunku do nieruchomości gminnych w każdym roku podatkowym.
- Sporządzanie rocznej informacji dotyczącej przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego Ministrowi Skarbu Państwa i Wojewodzie Podlaskiemu.
- Sporządzanie projektu planu dochodów i planu wydatków budżetu miasta do projektu budżetu na każdy rok kalendarzowy.
- Sporządzanie informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta za półrocze.
- Sporządzanie informacji o zmianach w stanie mienia komunalnego za rok budżetowy.
- Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu.
- Przygotowywanie informacji do ewidencji nieruchomości gruntowych.
- Przygotowywanie planu wykorzystania zasobów nieruchomości gminnych na okresy 3 letnie stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych)
Warunki pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca w budynku piętrowym bez windy;
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 4 września 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.
- Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
-osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
- d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
- e) prawo do przenoszenia danych;
- f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.
Augustów, dnia 21.08.2018 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony