Nabór na wolne stanowisko - podinspektor w Referacie Administracyjno - Gospodarczym w Wydziale Organizacyjno - Prawnym
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA
W REFERACIE ADMINISTRACYJNO – GOSPODARCZYM
W WYDZIALE ORGANIZACYJNO - PRAWNYM
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe administracyjne;
- co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
- znajomość obsługi komputera, faksu, sieci teleinformatycznej, w tym obsługa programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Abby FineReader) w szczególności obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów SmatDoc – EZD, ePUAP;
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Augustowie oraz zagadnień merytorycznych będących w kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych;
- dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rejestru – dziennika korespondencji;
- prowadzenie rejestrów podań i listów;
- przygotowanie do wysyłanie korespondencji pocztowej;
- wydawanie korespondencji awizowanej przez gońca Urzędu;
- przyjmowanie korespondencji oraz jej rozdział na poszczególne wydziały;
- obsługa centrali telefonicznej, faksu i urządzeń biurowych;
- obsługa klientów zgłaszających się do Urzędu;
- udzielanie klientom niezbędnej pomocy przy załatwianiu spraw;
- obsługa i wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów ePUAP;
- planowanie i realizowanie wydatków budżetowych w tym angażowanie w programach komputerowych: Plan B, Zaangażowanie, Plan Zamówień Publicznych;
- przygotowywanie, prowadzenie i udostępnianie informacji publicznej wraz z zamieszczaniem informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu w zakresie merytorycznym poszczególnych wydziałów, współpraca z organizacjami pozarządowymi;
- wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących statystyki państwowej i archiwizacji dokumentacji zgodnie z odrębnymi przepisami.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w budynku piętrowym bez windy;
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Administracyjno – Gospodarczym w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 19 kwietnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 05.04.2017 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony