Nabór na wolne stanowisko - podinspektor w Referacie Administracyjno - Gospodarczym w Wydziale Organizacyjno - Prawnym

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA

W REFERACIE ADMINISTRACYJNO – GOSPODARCZYM

W WYDZIALE ORGANIZACYJNO - PRAWNYM

 

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • wykształcenie wyższe administracyjne;
  • co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
  • znajomość obsługi komputera, faksu, sieci teleinformatycznej, w tym obsługa programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Abby FineReader) w szczególności obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów SmatDoc – EZD, ePUAP;
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.

 Wymagania dodatkowe:

  • znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Augustowie oraz zagadnień merytorycznych będących w kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych;
  • dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rejestru – dziennika korespondencji;
  • prowadzenie rejestrów podań i listów;
  • przygotowanie do wysyłanie korespondencji pocztowej;
  • wydawanie korespondencji awizowanej przez gońca Urzędu;
  • przyjmowanie korespondencji oraz jej rozdział na poszczególne wydziały;
  • obsługa centrali telefonicznej, faksu i urządzeń biurowych;
  • obsługa klientów zgłaszających się do Urzędu;
  • udzielanie klientom niezbędnej pomocy przy załatwianiu spraw;
  • obsługa i wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów ePUAP;
  • planowanie i realizowanie wydatków budżetowych w tym angażowanie w programach komputerowych: Plan B, Zaangażowanie, Plan Zamówień Publicznych;
  • przygotowywanie, prowadzenie i udostępnianie informacji publicznej wraz z zamieszczaniem informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu w zakresie merytorycznym poszczególnych wydziałów, współpraca z organizacjami pozarządowymi;
  • wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących statystyki państwowej i archiwizacji dokumentacji zgodnie z odrębnymi przepisami.

 Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 Warunki pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w budynku piętrowym bez windy;
  • praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Administracyjno – Gospodarczym w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 19 kwietnia 2017 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

 

Augustów, dnia 05.04.2017 r.                                             

Burmistrz Miasta Augustowa

Wojciech Walulik

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2017-04-05

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2017-09-15

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2017-04-05