Nabór na wolne stanowisko - podinspektor w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA
W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
- ukończone kursy i szkolenia z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o przeciwdziałaniu narkomanii, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera (programy: Windows, MS Office);
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Augustowa;
- współpraca z głównymi realizatorami Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Augustowa;
- przygotowywanie postanowień Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dotyczących wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- przygotowywanie i wysyłanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego zażaleń na postanowienia Komisji w sprawach wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania zmierzającego do orzeczenia obowiązku leczenia odwykowego;
- przygotowywanie i organizowanie posiedzeń Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie;
- udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie o instytucjach i placówkach udzielających pomocy osobom i rodzinom z problemem alkoholowym i problemem przemocy w rodzinie;
- współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi i osobami fizycznymi w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
- przygotowywanie projektów aktów prawnych Burmistrza Miasta Augustowa oraz projektów uchwał i innych materiałów pod obrady Miejskiej Rady i jej Komisji;
- organizowanie szkoleń dla członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie;
- sporządzanie sprawozdań z działalności Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie;
- wykonywanie zadań wynikających z przepisów statystyki państwowej i archiwizacji dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w budynku piętrowym bez windy;
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 19 kwietnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 05.04.2017 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony