Nabór na wolne stanowisko - podinspektor w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA

W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH

 

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
  • ukończone kursy i szkolenia z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o przeciwdziałaniu narkomanii, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym.

 Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera (programy: Windows, MS Office);
  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Augustowa;
  • współpraca z głównymi realizatorami Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Augustowa;
  • przygotowywanie postanowień Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dotyczących wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • przygotowywanie i wysyłanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego zażaleń na postanowienia Komisji w sprawach wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania zmierzającego do orzeczenia obowiązku leczenia odwykowego;
  • przygotowywanie i organizowanie posiedzeń Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie;
  • udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie o instytucjach i placówkach udzielających pomocy osobom i rodzinom z problemem alkoholowym i problemem przemocy w rodzinie;
  • współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi i osobami fizycznymi w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie;
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych Burmistrza Miasta Augustowa oraz projektów uchwał i innych materiałów pod obrady Miejskiej Rady i jej Komisji;
  • organizowanie szkoleń dla członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie;
  • sporządzanie sprawozdań z działalności Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Augustowie;
  • wykonywanie zadań wynikających z przepisów statystyki państwowej i archiwizacji dokumentów.

 Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

 Warunki pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w budynku piętrowym bez windy;
  • praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 19 kwietnia 2017 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

 

 Augustów, dnia 05.04.2017 r.                                            

  Burmistrz Miasta Augustowa

Wojciech Walulik

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2017-04-05

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2017-09-15

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2017-04-05