Nabór na wolne stanowisko pracy w Straży Miejskiej.
Termin ważności strony | 2008-04-23 |
---|
URZĄD MIEJSKI W AUGUSTOWIE
UL. 3 MAJA 60, 16-300 AUGUSTÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W STRAŻY MIEJSKIEJ
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie minimum średnie,
b) znajomość obsługi komputera,
c) prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
a) asertywność,
b) zdecydowanie,
c) wysoka kultura osobista,
d) odporność na stres.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) ochrona spokoju i porządku publicznego zgodnie z art. 11 Ustawy
o strażach gminnych,
b) zadania zlecone przez przełożonych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys — curriculum vitae,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach,
g) zaświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60,
16 — 300 Augustów z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy w Straży Miejskiej” w terminie do dnia
6 maja 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
/z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm./.
Augustów, dnia 22 kwietnia 2008 r.
Burmistrz Miasta Augustów.
Metryka strony