Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. MŁYŃSKA 35
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA W WYDZIALE ARCHITEKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

1.    Wymagania niezbędne:
•    obywatelstwo polskie;
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
•    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
•    wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka przestrzenna, budownictwo, architektura i urbanistyka;
•    doświadczenie zawodowe: trzy lata stażu pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
•    znajomość przepisów ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
•    nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
•    prowadzenie postępowań z zakresu ustalania warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, stwierdzenia wygaśnięcia decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego;
•    prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego;
•    prowadzenie postępowań z zakresu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo zmiany planu;
•    prowadzenie wykazu wypisów aktów notarialnych;
•    prowadzenie postępowań z zakresu ustalania lokalizacji inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących;
•    przyjmowanie, analiza wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmianę planu;
•    udzielanie informacji dotyczących warunków realizacji zamierzonych inwestycji, przeznaczenia terenu określonego w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
•    wypełnianie zobowiązań z zakresu infrastruktury informacji przestrzennej w temacie „Zagospodarowanie przestrzenne”;
•    uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – w zakresie zadań wydziału;
•    publikowanie w biuletynie informacji publicznej informacji w zakresie spraw prowadzonych w wydziale;
•    udostępnianie na wniosek informacji publicznej z zakresu spraw prowadzonych przez wydział;
•    sporządzanie raportów sprawozdawczo-statystycznych z zakresu działalności wydziału;
•    przygotowywanie do przekazania i przekazywanie teczek aktowych spraw zakończonych do archiwum zakładowego.


Wymagane dokumenty:
•    życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata  oraz  szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
•    kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
•    kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
•    kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
•    kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
•    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
•    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
•    oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

    Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy:
•    brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
•    praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy z windą;
•    zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
•    praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 8 grudnia 2022 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210, e-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl.


1.    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
2.    Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
3.    Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
4.    Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
5.    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 

- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 
- prawo do usunięcia danych osobowych, 
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
6.    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
7.    Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.


 
Augustów, dnia 23.11.2022 r.


Burmistrz Miasta Augustowa
      Mirosław Karolczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2022-11-24

Wprowadzający: Andrzej Jefimow

Data modyfikacji: 2022-11-25

Opublikował: Andrzej Jefimow

Data publikacji: 2022-11-24