Ogłoszenie 2 o naborze na stanowisko -Podinspektor w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych

Termin ważności strony 2016-08-19
Augustów, dnia 5 sierpnia 2016 r

Augustów, dnia 5 sierpnia 2016 r.

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH

I AMINISTRACYJNYCH

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu administracja lub prawo,

  • co najmniej 4 letni staż pracy w urzędach administracji publicznej,

  • znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego, w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, jak również przepisów o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
    o ochronie danych osobowych,

  • biegła umiejętność obsługi komputera (w tym poczty elektronicznej, Internetu, pakietu Office).

Wymagania dodatkowe:

dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

  • współpraca z organizacjami pozarządowymi, Augustowską Radą Działalności Pożytku Publicznego i Augustowską Radą Seniorów,

  • obsługa techniczno-administracyjna Augustowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego i Augustowskiej Rady Seniorów,

  • monitorowanie i informowanie o zmianach aktów prawnych regulujących działalność sektora pozarządowego oraz współpracy publiczno - społecznej,

  • koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Augustowie w zakresie przygotowania propozycji regulacji prawnych dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi,

  • opracowywanie propozycji do budżetu oraz jego zmian, sporządzanie sprawozdań z jego wykonania,

  • przygotowywanie projektów aktów prawnych Burmistrza oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i jej komisji,

  • koordynowanie realizacji zadań Miasta dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi, związkami, stowarzyszeniami, fundacjami i innymi organizacjami,

  • prowadzenie bazy danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie Augustowa,

  • organizacja szkoleń, warsztatów i spotkań dla organizacji pozarządowych,

  • prowadzenie monitoringu źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych i informowanie organizacji pozarządowych o takich możliwościach,

  • wspieranie działań zmierzających do aktywizowania społeczności lokalnych i współpraca w tym zakresie z jednostkami pomocniczymi Miasta,

  • koordynowanie spraw związanych z inicjatywami lokalnymi, konsultacjami społecznymi, budżetem obywatelskim.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,

  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,

  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

  • kopie świadectw pracy,

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Warunki pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze - był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 - 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie - ogłoszenie nr 2w terminie do dnia 19 sierpnia 2016 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Burmistrz Miasta Augustowa

Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2016-08-05

Opublikował: Zenon Rytwiński

Data publikacji: 2016-08-05