Ogłoszenie 2 o naborze na stanowisko -Podinspektor w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych
Termin ważności strony | 2016-08-19 |
---|
Augustów, dnia 5 sierpnia 2016 r.
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTORA W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH
I AMINISTRACYJNYCH
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
wykształcenie wyższe magisterskie o profilu administracja lub prawo,
co najmniej 4 letni staż pracy w urzędach administracji publicznej,
znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego, w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, jak również przepisów o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
o ochronie danych osobowych,biegła umiejętność obsługi komputera (w tym poczty elektronicznej, Internetu, pakietu Office).
Wymagania dodatkowe:
dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
współpraca z organizacjami pozarządowymi, Augustowską Radą Działalności Pożytku Publicznego i Augustowską Radą Seniorów,
obsługa techniczno-administracyjna Augustowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego i Augustowskiej Rady Seniorów,
monitorowanie i informowanie o zmianach aktów prawnych regulujących działalność sektora pozarządowego oraz współpracy publiczno - społecznej,
koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Augustowie w zakresie przygotowania propozycji regulacji prawnych dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi,
opracowywanie propozycji do budżetu oraz jego zmian, sporządzanie sprawozdań z jego wykonania,
przygotowywanie projektów aktów prawnych Burmistrza oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i jej komisji,
koordynowanie realizacji zadań Miasta dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi, związkami, stowarzyszeniami, fundacjami i innymi organizacjami,
prowadzenie bazy danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie Augustowa,
organizacja szkoleń, warsztatów i spotkań dla organizacji pozarządowych,
prowadzenie monitoringu źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych i informowanie organizacji pozarządowych o takich możliwościach,
wspieranie działań zmierzających do aktywizowania społeczności lokalnych i współpraca w tym zakresie z jednostkami pomocniczymi Miasta,
koordynowanie spraw związanych z inicjatywami lokalnymi, konsultacjami społecznymi, budżetem obywatelskim.
Wymagane dokumenty:
życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
kopie świadectw pracy,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze - był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 - 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych w Urzędzie Miejskim w Augustowie - ogłoszenie nr 2” w terminie do dnia 19 sierpnia 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony