Ogłoszenie o naborze na stanowisko - inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
Termin ważności strony | 2016-11-25 |
---|
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTORA
W WYDZIALE ORGANIZACYJNO - PRAWNYM
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu administracyjnym, prawniczym, ekonomicznym lub technicznym;
- co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych;
- ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie obowiązywania aktualnych przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym,
- znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).
Wymagania dodatkowe:
- umiejętności organizacyjne, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość, umiejętność interpretacji przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych, umiejętność współpracy z ludźmi;
- preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, w szczególności w przedmiocie prowadzonych zadań;
- znajomość przepisów ustaw z zakresu prawa samorządowego, w szczególności przepisów prawnych regulujących ustrój, kompetencje i finanse publiczne samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz aktów wykonawczych do nich;
- umiejętność syntezy danych i umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność negocjowania;
- umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
- ogólna znajomość polityki regionalnej UE i zasad realizacji programów finansowanych ze środków zewnętrznych;
- posiadanie znajomości dyrektyw unijnych w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych;
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu oraz zagadnień merytorycznych będących w kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych;
- znajomość obsługi sieci teleinformatycznej, w tym obsługa zasobów programowych Urzędu w szczególności obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- inicjowanie, przygotowywanie, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się przepisy ustawy PZP oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których nie stosuje się przepisów ustawy PZP;
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy PZP;
- nadzór oraz wspieranie pracowników komórek organizacyjnych Urzędu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz pracowywanie dokumentacji od strony formalno – prawnej;
- opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Urzędu;
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestrów udzielanych zamówień publicznych;
- przygotowywanie i aktualizacja rocznego planu zamówień publicznych;
- sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w budynku piętrowym bez windy;
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjno – Prawnym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 24 listopada 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 10.11.2016 r. Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony