Ogłoszenie o naborze na stanowisko - Podinspektor w Wydziale Finansowym
Termin ważności strony | 2016-06-01 |
---|
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA
W WYDZIALE FINANSOWYM
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym lub administracyjnym;
- co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości lub instytucji finansowej;
- znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym;
- biegła umiejętność obsługi komputera (MS Windows, MS Office).
Wymagania dodatkowe:
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie w systemie komputerowym ewidencji księgowej dzierżaw i wieczystego użytkowania;
- bieżące księgowanie przypisów, odpisów wpłat i zwrotów w zakresie dzierżaw mienia komunalnego z uwzględnieniem wymogów ewidencyjnych podatku VAT;
- bieżące księgowanie przypisów, odpisów, wpłat i zwrotów dotyczących opłat za wieczyste użytkowanie;
- ewidencja wydatków i zaangażowania wydatków w systemie „rejestr zaangażowania środków budżetowych JST” i informowanie przełożonego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentach składanych do zaakceptowania (kontrasygnaty) przez komórki organizacyjne;
- uzgadnianie sprawdzania RB-28S pod kątem zgodności danych wykazanych w systemie księgowości syntetycznej z ewidencją analityczną w systemie „Rejestr zaangażowania (…)”;
- prowadzenie bieżącej analizy w zakresie przekroczenia uprawnień do zaciągania zobowiązań przez komórki organizacyjne urzędu (dyscyplina budżetowa);
- prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem podatku od towarów i usług
w tym:
- prowadzenie rejestru zakupów do celów VAT,
- prowadzenie rejestru sprzedaży do celów VAT,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - wystawianie faktur sprzedaży i prowadzenie rejestru wystawionych faktur;
- dokonywanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zestawień oraz informacji o przypisach, odpisach, wpłatach, zwrotach i saldach niezbędnych przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych;
- sporządzanie kwartalnych informacji o skutkach udzielonych ulg, umorzeń, odroczeń podatkowych w sposób narastający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych do sporządzania sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych;
- podejmowanie działań zgodnie z kodeksem cywilnym w stosunku do osób zalegających w opłatach z tytułu dzierżaw i wieczystego użytkowania;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw oraz zamieszczenie w BIP
– informacji w tym zakresie, określonych odrębnymi przepisami.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
- kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, brak windy;
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 31 maja 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 17.05.2016 r. Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony