Ogłoszenie o naborze na stanowisko - Podinspektor w Wydziale Finansowym

Termin ważności strony 2016-06-01

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA
W WYDZIALE FINANSOWYM

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym lub administracyjnym;
  • co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości lub instytucji finansowej;
  • znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym;
  • biegła umiejętność obsługi komputera (MS Windows, MS Office).

Wymagania dodatkowe:

  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie w systemie komputerowym ewidencji księgowej dzierżaw i wieczystego użytkowania;
  • bieżące księgowanie przypisów, odpisów wpłat i zwrotów w zakresie dzierżaw mienia komunalnego z uwzględnieniem wymogów ewidencyjnych podatku VAT;
  • bieżące księgowanie przypisów, odpisów, wpłat i zwrotów dotyczących opłat za wieczyste użytkowanie;
  • ewidencja wydatków i zaangażowania wydatków w systemie „rejestr zaangażowania środków budżetowych JST” i informowanie przełożonego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentach składanych do zaakceptowania (kontrasygnaty) przez komórki organizacyjne;
  • uzgadnianie sprawdzania RB-28S pod kątem zgodności danych wykazanych w systemie księgowości syntetycznej z ewidencją analityczną w systemie „Rejestr zaangażowania (…)”;
  • prowadzenie bieżącej analizy w zakresie przekroczenia uprawnień do zaciągania zobowiązań przez komórki organizacyjne urzędu (dyscyplina budżetowa);
  • prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem podatku od towarów i usług
    w tym:
    - prowadzenie rejestru zakupów do celów VAT,
    - prowadzenie rejestru sprzedaży do celów VAT,
    - sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wystawianie faktur sprzedaży i prowadzenie rejestru wystawionych faktur;
  • dokonywanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zestawień oraz informacji o przypisach, odpisach, wpłatach, zwrotach i saldach niezbędnych przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych;
  • sporządzanie kwartalnych informacji o skutkach udzielonych ulg, umorzeń, odroczeń podatkowych w sposób narastający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych do sporządzania sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych;
  • podejmowanie działań zgodnie z kodeksem cywilnym w stosunku do osób zalegających w opłatach z tytułu dzierżaw i wieczystego użytkowania;
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw oraz zamieszczenie w BIP
    – informacji w tym zakresie, określonych odrębnymi przepisami.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz  szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Warunki pracy:

  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, brak windy;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 31 maja 2016 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Augustów, dnia 17.05.2016 r.                                              Burmistrz Miasta Augustowa

                                                                                                          Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2016-05-17

Opublikował: Daniel Wojewnik

Data publikacji: 2016-05-17