Ogłoszenie o naborze na stanowisko - Podinspektor w Wydziale Gospodarki nieruchomościami

Termin ważności strony 2015-10-03

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W WYDZIALE GOSPDARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Wymagania niezbędne:

· obywatelstwo polskie,

· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

· wykształcenie wyższe magisterskie o profilu prawo,

· co najmniej 1 rok stażu pracy,

· znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego,

· biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Office).

Wymagania dodatkowe:

· dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· prowadzenie spraw związanych z procedurą zatwierdzania podziałów nieruchomości
i rozgraniczania nieruchomości,

· prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz jej aktualizacją,

· prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ,

· ustalanie numerów porządkowych oraz prowadzenie ewidencji ulic i adresów
w systemie teleinformatycznym,

· prowadzenie czynności związanych z procedurą nazewnictwa ulic i placów,

· prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału,

· prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,

· prowadzenie w formie papierowej i elektronicznej ewidencji mienia komunalnego,

· przygotowywanie dokumentacji do wniosków wieczystoksięgowych,

· przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,

· prowadzenie rejestru gruntów, które z mocy prawa przeszły na własność miasta z przeznaczeniem pod drogi publiczne gminne,

· publikowanie w BIP spraw z zakresu Wydziału.

Wymagane dokumenty:

· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,

· list motywacyjny,

· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,

· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

· kopie świadectw pracy,

· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Warunki pracy:

· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

· praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

· praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 2 października 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Augustów, dnia 18.09.2015 r.

Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2015-09-18

Opublikował: Daniel Wojewnik

Data publikacji: 2015-09-18