Ogłoszenie o naborze na stanowisko Sekretarza Miasta.
Termin ważności strony | 2015-03-12 |
---|
ZARZĄDZENIE
BURMISTRZA MIASTA AUGUSTOWA
z dnia 24 lutego 2015 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko Sekretarza Miasta
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594, poz. 645 i poz. 1318; Dz. U. z 2014 r. poz. 379 i 1072), art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Ogłasza się konkurs na stanowisko urzędnicze: Sekretarza Miasta.
2. Treść ogłoszenia o niniejszym konkursie określa załącznik Nr 1 do Zarządzenia.
§ 2.
Komisję Rekrutacyjną do wyłonienia kandydata na stanowisko Sekretarza Miasta powołuje Burmistrz Miasta.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia
Burmistrza Miasta Augustowa
z dnia 24.02.2015 r.
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA MIASTA
1. 1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, prawniczym, ekonomicznym lub zarządzanie i marketing,
e) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach,
f) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej,
b) umiejętność organizacji pracy,
c) zdolności organizacyjne, kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) biegła znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji,
f) dyspozycyjność,
g) systematyczność,
h) odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wykonywanie funkcji kierownika Wydziału Organizacyjno - Prawnego,
b) koordynacja wykonywania zadań w zakresie obsługi organów gminy, zapewnienia terminowego i prawidłowego przygotowania materiałów pod obrady sesji rady i komisji rady,
c) nadzorowanie terminowości i zgodności z prawem prowadzonego postępowania administracyjnego oraz załatwiania spraw obywateli,
d) opracowywanie projektów: Statutu Miasta, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, innych regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu i spraw pracowniczych,
e) nadzór nad przestrzeganiem postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz przepisów kpa przez pracowników Urzędu,
f) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzeniem spraw związanych z doskonaleniem kadr,
g) organizacja kontroli wewnętrznej,
h) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami europarlamentarnymi, parlamentarnymi, prezydenckimi, samorządowymi, referendami, wyborem ławników oraz spisami powszechnymi,
i)prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
j)przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej oraz pracowników Urzędu Miejskiego i pracowników jednostek organizacyjnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys – curriculum vitae,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) zaświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60,
16 – 300 Augustów z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Miasta” w terminie do dnia 11 marca 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
/z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
Augustów, dnia 24 lutego 2015 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony