Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji
Termin ważności strony | 2016-03-30 |
---|
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ZASTĘPCY KIEROWNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
· cieszy się nieposzlakowaną opinią;
· wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie budownictwa lub pokrewnym,
· posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, w tym 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku,
· doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji,
· posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
· znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o drogach publicznych, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego w zakresie dotyczącym zawierania umów cywilnoprawnych.
Wymagania dodatkowe:
· umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność, terminowość, sumienność,
· umiejętność pracy w zespole,
· znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych;
· określanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych z uwzględnieniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych — wniosków mieszkańców, stowarzyszeń, organizacji;
· określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
· koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
· ustalanie kosztów inwestycji przygotowania projektów budżetu na dany rok;
· przygotowywanie projektów umów o roboty budowlane, dostawy, usługi, pełnienie funkcji inspektora nadzoru, prace projektowe z nadzorem autorskim;
· przeprowadzenie, koordynowanie działań związanych z przebiegiem inwestycji;
· przygotowywanie i udział w procesach przekazywania placu budowy, odbiorów częściowych, ostatecznych, przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
· przygotowywanie i udział w procesach tworzenia dokumentacji rozliczenia finansowego i rzeczowego zrealizowanych zadań inwestycyjnych;
· gromadzenie danych finansowych, rzeczowych, technicznych zrealizowanych zadań inwestycyjnych;
· sporządzanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta, jego aktualizowanie i monitorowanie;
· współdziałanie z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych;
· udział w planowaniu budżetu w zakresie inwestycji realizowanych z udziałem środków zewnętrznych;
· sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji i projektów na terenie Miasta dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych;
· wykonywanie zadań zarządcy i zarządu dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych oraz dróg wewnętrznych;
· realizacja zadań dotyczących energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia ulicznego na drogach publicznych, drogach wewnętrznych;
· nakazywanie właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;
· zatwierdzanie ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli;
· realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
· realizacja i nadzór nad wydatkami z dotacji dla gmin uzdrowiskowych oraz sporządzanie sprawozdania z wykorzystania dotacji,
· zastępowanie Kierownika Wydziału Inwestycji.
Wymagane dokumenty:
· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe magisterskie,
· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
· kopie świadectw pracy,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
· brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
· praca w siedzibie Urzędu Miejskiego — budynek piętrowy, brak windy,
· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
· praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze — był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 — 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Augustowie” w terminie do dnia 29 marca 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 14 marca 2016 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony