Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Inspektora w Wydziale Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. MŁYŃSKA 35

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTORA W WYDZIALE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ,

KULTURY, TURYSTYKI I PROMOCJI

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    • wykształcenie wyższe magisterskie;
    • doświadczenie zawodowe: 5 letni staż pracy;
    • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o zamówieniach publicznych;
    • znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office,
    • znajomość i umiejętność obsługi podstawowych edytorów graficznych (np. Photoshop),
    • nieposzlakowana opinia.

 

 

Wymagania dodatkowe:

odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie projektów uchwał Rady, zarządzeń Burmistrza, umów, porozumień i innych aktów w zakresie stanowiska pracy;
  2. prowadzenie korespondencji w bieżących sprawach Wydziału;
  3. tworzenie informacji prasowych, artykułów, redagowanie tekstów, tworzenie materiałów do publikacji w social mediach;
  4. współpraca z organizacjami pozarządowymi;
  5. prowadzenie profilu Augustowa na platformie Facebook, Instagram;
  6. współpraca przy promocji miejskich wydarzeń, obecność na koncertach, spotkaniach Burmistrza Miasta z mieszkańcami;
  7. przygotowywanie dokumentów w sprawach objętych zakresem działania Wydziału;
  8. przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania Wydziału;
  9. realizacja umów w zakresie współpracy z podwykonawcami;
  10. dokonywanie wydatków budżetowych w zakresie działania Wydziału, w tym administrowanie i nadzór nad prawidłowym obiegiem i opisem faktur, rachunków, umów, zleceń;
  11. realizacja kampanii i projektów promocyjnych Miasta m.in. Augustowska Karta Turysty;
  12. współpraca przy kreowaniu polityki wizerunkowej Miasta oraz realizacji strategii Promocji Miasta;
  13. współpraca z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie promocji Miasta i kampanii informacyjnych;
  14. monitorowanie efektów podejmowanych działań promocyjnych;
  15. administrowanie i zarządzanie treściami publikowanymi w internetowym serwisie Urzędu Miejskiego augustow.pl oraz w mediach społecznościowych;
  16. współpraca z instytucjami, organizacjami, przedsiębiorcami, osobami fizycznymi, prawnymi w sprawach rozwoju turystyki: w tym oferty turystycznej, organizacji imprez, Augustowskiej Karty Turysty itd.,
  17. kreowanie i promowanie nowych atrakcji i istniejących produktów turystycznych Augustowa, współdziałanie z branżą turystyczną w tym zakresie,
  18. obsługa systemu informatycznego katy mieszkańca.

 

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Warunki pracy:

  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy z windą;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze;

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 14 maja 2024 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.

 

  1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy,
    w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  1. Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
  2. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,                                            

- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,                                                 - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,                                              

- prawo do usunięcia danych osobowych,                                                                             

- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
    i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

 

 

Augustów, dnia 29.04.2024 r.                                               Burmistrz Miasta Augustowa

                                                                                                          /-/

                                                                                                       Mirosław Karolczuk

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2024-04-30

Wprowadzający: Anna Stankiewicz

Data modyfikacji: 2024-04-30

Opublikował: Anna Stankiewicz

Data publikacji: 2024-04-30