Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Inspektora w Wydziale Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. MŁYŃSKA 35
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA W WYDZIALE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ,
KULTURY, TURYSTYKI I PROMOCJI
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku związanym z administracją lub prawem;
- doświadczenie zawodowe: 5 letni staż pracy w administracji publicznej;
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o zamówieniach publicznych;
- znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office,
- znajomość minimum jednego języka obcego nowożytnego - w stopniu komunikatywnym (min. poziom B1),
- umiejętności redaktorskie, znajomość i umiejętność obsługi podstawowych edytorów graficznych (np. Canva),
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- terminowe i zgodne z prawem załatwianie spraw i realizacja powierzonych zadań,
- opracowywanie projektów uchwał Rady, zarządzeń Burmistrza, umów, porozumień i innych aktów w zakresie stanowiska pracy,
- prowadzenie korespondencji w bieżących sprawach wydziału,
- przygotowywanie dokumentów w sprawach objętych zakresem działania wydziału,
- przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania wydziału,
- realizacja umów w zakresie współpracy z podwykonawcami,
- dokonywanie wydatków budżetowych w zakresie działania wydziału, w tym administrowanie i nadzór nad prawidłowym obiegiem i opisem faktur, rachunków, umów, zleceń.
- realizacja kampanii i projektów promocyjnych
- współpraca przy kreowaniu polityki wizerunkowej Miasta oraz realizacji strategii Promocji Miasta,
- współpraca przy organizacji i promocji imprez i przedsięwzięć promujących Miasto, koordynacja działań związanych z udziałem Miasta w imprezach promocyjnych,
- współpraca z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie promocji Miasta i kampanii informacyjnych,
- monitorowanie efektów podejmowanych działań promocyjnych,
- administrowanie i zarządzanie treściami publikowanymi w internetowym serwisie Urzędu Miejskiego urzad.augustow.pl oraz w mediach społecznościowych,
- współpraca z instytucjami, organizacjami, przedsiębiorcami, osobami fizycznymi, prawnymi w sprawach rozwoju turystyki: w tym oferty turystycznej, organizacji imprez, Augustowskiej Karty Turysty itd.,
- kreowanie i promowanie nowych atrakcji i istniejących produktów turystycznych Augustowa, współdziałanie z branżą turystyczną w tym zakresie.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
- kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności; - kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania: https://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/wyrazenie-zgody-dotyczacej-przetwarzania-dodatkowych-danych-osobowych.html?vid=27230 )
- oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).
Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Warunki pracy:
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy z windą;
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca przy komputerze;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 8 lutego 2024 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy,
w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- 6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- 7. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Augustów, dnia 24.01.2024 r. Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/
Filip Jerzy Chodkiewicz
Metryka strony