Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych

 

w Urzędzie Miejskim w Augustowie

16 - 300 Augustów, ul. Młyńska 35

w wymiarze 1 etatu

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    • wykształcenie wyższe;
    • znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: Prawo zamówień publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, o drogach publicznych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym zawierania umów cywilnoprawnych. Dodatkowo znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych;
    • doświadczenie zawodowe: minimum cztery lata stażu pracy;
    • nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    • Cechy charakteru: odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, cierpliwość.
    • Umiejętność sporządzania pism urzędowych.
    • Preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w stosowaniu PZP

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i uregulowaniami wewnętrznymi;
  • przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Burmistrza w zakresie organizacji udzielania zamówień publicznych oraz powoływania komisji przetargowych do przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • sporządzanie planu zamówień publicznych Urzędu oraz koordynowanie i kontrola jego aktualizowania i realizacji;
  • sporządzanie sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych;
  • uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji
    w przeprowadzanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
  • udzielanie wyjaśnień wydziałom przy opracowywaniu niezbędnych materiałów źródłowych dotyczących postępowań prowadzonych w ramach posiadanych kompetencji;
  • weryfikowanie pod względem formalno - prawnym materiałów źródłowych (m.in. wniosków o przeprowadzenie postępowania, szacunkowej wartości zamówienia
    i sposobu sporządzenia przedmiotu zamówienia przekazywanych przez wydziały zlecające przeprowadzenie postępowania);
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, publikowanie ogłoszeń, sporządzanie umów, prowadzenie dokumentacji postępowań;
  • wydawanie i przyjmowanie od wykonawców dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszenia skarg;
  • przygotowywanie wystąpień w imieniu Miasta do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie zamówień publicznych.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności;
  • kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę lub kserokopia umowy o pracę;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania: https://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/wyrazenie-zgody-dotyczacej-przetwarzania-dodatkowych-danych-osobowych.html?vid=27230 )
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

  1. Warunki pracy:
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, z windą;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze - w wymiarze czasu ponad 4 godziny na dobę;
  • pracownik podlegać będzie częstym kontrolom zewnętrznym i wewnętrznym.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%. 

7. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. Młyńska 35
  2. przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Augustowie ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
  3. w postaci elektronicznej podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym na adres: urzad.miejski@urzad.augustow.pl lub /UMAug/SkrytkaESP z dopiskiem: Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie
  • Dokumenty aplikacyjne w postaci papierowej winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie”
  • Dokumenty przyjmowane będą w terminie do 18 września 2024 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.

  1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  3. Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  6. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
    i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,                                            
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,                                              
    4. prawo do usunięcia danych osobowych,                                                                             
    5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

 

 

Augustów, dnia 05 września 2024 r.                         Zastępca Burmistrza Miasta Augustowa

 

                                                                                                          /-/

 

                                                                                               Sławomir Sieczkowski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2024-09-05

Wprowadzający: Anna Stankiewicz

Data modyfikacji: 2024-09-05

Opublikował: Anna Stankiewicz

Data publikacji: 2024-09-05