Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych
w Urzędzie Miejskim w Augustowie
16 - 300 Augustów, ul. Młyńska 35
w wymiarze 1 etatu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: Prawo zamówień publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, o drogach publicznych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym zawierania umów cywilnoprawnych. Dodatkowo znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych;
- doświadczenie zawodowe: minimum cztery lata stażu pracy;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Cechy charakteru: odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, cierpliwość.
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych.
- Preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w stosowaniu PZP
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i uregulowaniami wewnętrznymi;
- przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Burmistrza w zakresie organizacji udzielania zamówień publicznych oraz powoływania komisji przetargowych do przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- sporządzanie planu zamówień publicznych Urzędu oraz koordynowanie i kontrola jego aktualizowania i realizacji;
- sporządzanie sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych;
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji
w przeprowadzanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; - udzielanie wyjaśnień wydziałom przy opracowywaniu niezbędnych materiałów źródłowych dotyczących postępowań prowadzonych w ramach posiadanych kompetencji;
- weryfikowanie pod względem formalno - prawnym materiałów źródłowych (m.in. wniosków o przeprowadzenie postępowania, szacunkowej wartości zamówienia
i sposobu sporządzenia przedmiotu zamówienia przekazywanych przez wydziały zlecające przeprowadzenie postępowania); - przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, publikowanie ogłoszeń, sporządzanie umów, prowadzenie dokumentacji postępowań;
- wydawanie i przyjmowanie od wykonawców dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszenia skarg;
- przygotowywanie wystąpień w imieniu Miasta do Urzędu Zamówień Publicznych;
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie zamówień publicznych.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
- kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności; - kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę lub kserokopia umowy o pracę;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania: https://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/wyrazenie-zgody-dotyczacej-przetwarzania-dodatkowych-danych-osobowych.html?vid=27230 )
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).
Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Warunki pracy:
- brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, z windą;
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca przy komputerze - w wymiarze czasu ponad 4 godziny na dobę;
- pracownik podlegać będzie częstym kontrolom zewnętrznym i wewnętrznym.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
7. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w siedzibie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. Młyńska 35
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Augustowie ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
- w postaci elektronicznej podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym na adres: urzad.miejski@urzad.augustow.pl lub /UMAug/SkrytkaESP z dopiskiem: Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie
- Dokumenty aplikacyjne w postaci papierowej winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty w Referacie Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie”
- Dokumenty przyjmowane będą w terminie do 18 września 2024 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. - W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Augustów, dnia 05 września 2024 r. Zastępca Burmistrza Miasta Augustowa
/-/
Sławomir Sieczkowski
Metryka strony