Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA W WYDZIALE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ,

KULTURY, TURYSTYKI I PROMOCJI

 

w Urzędzie Miejskim w Augustowie

16 - 300 Augustów, ul. Młyńska 35

w wymiarze 1 etatu

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    • wykształcenie wyższe;
    • doświadczenie zawodowe: 5 letni staż pracy;
    • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa prasowego oraz praw autorskich;
    • znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office,
    • umiejętność redagowania i korekty tekstu,
    • znajomość i umiejętność obsługi podstawowych edytorów graficznych (np. Canva),
    • znajomość i umiejętność obsługi programów do montażu materiałów video,
    • nieposzlakowana opinia.

 

 

Wymagania dodatkowe:

odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie transmisji online z wydarzeń miejskich: imprez, konferencji i spotkań;
  • tworzenie relacji fotograficznych z wydarzeń miejskich;
  • obsługa techniczna i wspieranie władz miasta podczas wydarzeń;
  • tworzenie materiałów fotograficznych i filmowych z wykorzystaniem drona;
  • tworzenie reportaży video z wydarzeń kulturalnych, inwestycji miejskich, a także sond ulicznych oraz materiałów dotyczących mieszkańców Augustowa;
  • prowadzenie profili i kont miejskich w serwisach społecznościowych: facebook, instagram, tik tok, youtube;
  • współpraca w prowadzeniu Augustowskiego Centrum Aktywności Seniorów;
  • prowadzenie bazy miejskich inwestycji oraz postępów prac;
  • tworzenie krótkich materiałów filmowych dotyczących Twojej Augustowskiej Karty i partnerów, którzy przystąpili do współpracy z Miastem Augustów;
  • współpraca przy prowadzeniu newslettera miejskiego;
  • montaż krótkich materiałów relacjonujących wybrane sprawy poruszane podczas sesji oraz komisji Rady Miejskiej;
  • filmowanie sprawozdań Burmistrza podczas sesji Rady Miejskiej;
  • terminowe i zgodne z prawem załatwianie spraw i realizacja powierzonych zadań,
  • prowadzenie korespondencji w bieżących sprawach Wydziału;
  • przygotowanie dokumentów w sprawach objętych zakresem działania Wydziału;
  • realizacja umów w zakresie współpracy z podwykonawcami;
  • realizacja kampanii i projektów promocyjnych;
  • współpraca przy kreowaniu polityki wizerunkowej Miasta oraz realizacji strategii Promocji Miasta;
  • współpraca przy organizacji i promocji imprez i przedsięwzięć promujących Miasto, koordynacja działań związanych udziałem Miasta w imprezach promocyjnych;
  • współpraca z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie promocji Miasta i kampanii informacyjnych;
  • monitorowanie efektów podejmowanych działań promocyjnych;
  • publikowanie, administrowanie i zarządzanie treściami w internetowym serwisie Urzędu Miejskiego www.urzad.augustow.pl oraz w mediach społecznościowych i kanałach komunikacyjnych prowadzonych przez Urząd Miejski;
  • współpraca z instytucjami, organizacjami, przedsiębiorcami, osobami fizycznymi, prawnymi w sprawach rozwoju turystyki: w tym oferty turystycznej, organizacji imprez, itd.;
  • kreowanie i promowanie nowych atrakcji i istniejących produktów turystycznych Augustowa, współdziałanie z branżą turystyczną w tym zakresie.

 

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania: https://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/wyrazenie-zgody-dotyczacej-przetwarzania-dodatkowych-danych-osobowych.html?vid=27230 )
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Warunki pracy:

  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy z windą, dopuszczalna praca zdalna;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze;

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 27 grudnia 2024 r. do godz. 15.00 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.

 

 

 

 

 

Augustów, dnia 17.12.2024 r.                                               z up. Burmistrza Miasta Augustowa

                                                                                                          Zastępca Burmistrza

 

                                                                                                                         /-/

 

                                                                                                       Filip Jerzy Chodkiewicz

 

 

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.

 

  1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy,
    w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  1. Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
  2. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:                                             
  3. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  4. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
  5. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do usunięcia danych osobowych,
  7. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
    i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2024-12-17

Wprowadzający: Anna Stankiewicz

Data modyfikacji: 2024-12-17

Opublikował: Anna Stankiewicz

Data publikacji: 2024-12-17