Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Zastępcy Kierownika Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Zastępcy Kierownika Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

 

w Urzędzie Miejskim w Augustowie

16 - 300 Augustów, ul. Młyńska 35

w wymiarze 1 etatu

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    • wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka przestrzenna, lub architektura, lub urbanistyka;
    • znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o rewitalizacji, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o dostępie do informacji publicznej oraz Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia rady ministrów w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, Prawo budowlane. Dodatkowo znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych;
    • doświadczenie zawodowe: minimum cztery lata stażu pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej, urzędach państwowych lub instytucjach (przedsiębiorstwach) wykonujących zadania z zakresu gospodarki przestrzennej lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
    • nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    • Cechy charakteru: odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, cierpliwość.
    • znajomość programów QGIS, GISON itp.
    • Umiejętność sporządzania pism urzędowych.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. opracowywanie, opiniowanie, koordynacja przedsięwzięć zmierzających do zapewnienia całościowego, harmonijnego rozwoju przestrzeni miejskiej, realizowanych przez miasto Augustów reprezentowane przez właściwe komórki Urzędu i miejskie jednostki organizacyjne,
  2. realizacja zadań Gminy oraz Burmistrza, wynikających z przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, , uwzględniających zrównoważony rozwój, ochronę środowiska oraz potrzeby mieszkańców.
  3. implementacja reformy planowania przestrzennego w gminie poprzez:
    1. koordynowanie działań oraz opracowanie planu ogólnego gminy.
    2. zwiększenie udziału społeczności w procesie planowania przestrzennego poprzez organizowanie różnych form konsultacji społecznych, transparentne procedury i aktywne zaangażowanie mieszkańców.
    3. integracja nowoczesnych technologii i narzędzi cyfrowych w procesie planowania i zarządzania przestrzenią miejską.
  4. przygotowywanie decyzji ustalających warunki zabudowy oraz celu publicznego,
  5. podejmowanie działań mających na celu podniesienie jakości rozwiązań przestrzennych poprzez inicjowanie / opiniowanie / opracowywanie:
    1. analiz urbanistycznych i koncepcji funkcjonalno-przestrzennych, a także wydawanie opinii architektonicznych i urbanistycznych na potrzeby Miasta,
    2. planów zagospodarowania przestrzennego,
    3. warunków zabudowy i zagospodarowania terenów dla wybranych projektów o istotnym znaczeniu dla Miasta (wskazanych przez Burmistrza), w tym udział w negocjacjach z inwestorami;
  6. wyznaczanie wytycznych dla realizacji przedsięwzięć zmierzających do zapewnienia harmonijnego rozwoju architektury przestrzeni miejskiej,
  7. inicjowanie dialogu i poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla obszarów konfliktowych / strategicznych w zakresie zagospodarowania przestrzeni miejskiej,
  8. koordynowanie prac promocyjnych i przygotowujących ofertę inwestycyjną Miasta, współpraca z instytucjami i agencjami odpowiedzialnymi za rozwój gospodarczy, współdziałanie w zakresie zagadnień przestrzenno-architektonicznych,
  9. nadzór zadań związanych z polityką przestrzenną Miasta, jego rozwojem, rewitalizacją terenów,
  10. koordynowanie działań i opiniowanie rozwiązań w zakresie zachowania walorów estetycznych, plastycznych i użytkowych Miasta,
  11. prowadzenie i nadzorowanie form edukacji i informacji w zakresie architektury i przestrzeni publicznej Miasta w mediach i jednostkach organizacyjnych Miasta,
  12. reprezentowanie Burmistrza i bieżąca współpraca z branżowymi organizacjami i stowarzyszeniami architektów,
  13. współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie rozwoju układu komunikacyjnego i innych zagadnień przestrzeni publicznej;
  14. Pełnienie zastępstwa za Kierownika Wydziały Architektury i Gospodarki Przestrzennej;
  15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w zakresie działalności Wydziału.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

 

 

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

  1. Warunki pracy:
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, z windą;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze - w wymiarze czasu ponad 4 godziny na dobę;
  • warunki wynagradzania – według obowiązującego regulaminu wynagradzania ok. 10 500 zł brutto miesięcznie.
  • pracownik podlegać będzie częstym kontrolom zewnętrznym i wewnętrznym

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

 

  1. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. Młyńska 35
  2. przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Augustowie ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
  3. w postaci elektronicznej podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym na adres: urzad.miejski@urzad.augustow.pl lub /UMAug/SkrytkaESP z dopiskiem: Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Augustowie
  • Dokumenty aplikacyjne w postaci papierowej winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Augustowie”
  • Dokumenty przyjmowane będą w terminie do 12 września 2024 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.

  1.  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy,
    w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  3. Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  6. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
    i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,                                            

- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

 - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,                                              

- prawo do usunięcia danych osobowych,                                                                             

- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

 

 

 

Augustów, dnia 29 sierpnia 2024 r.                           Zastępca Burmistrza Miasta Augustowa

 

                                                                                                          /-/

 

                                                                                               Sławomir Sieczkowski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2024-08-29

Wprowadzający: Anna Stankiewicz

Data modyfikacji: 2024-08-30

Opublikował: Anna Stankiewicz

Data publikacji: 2024-08-29