wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na budowę lądowiska dla śmigłowców ratunkowych
PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O DOKUMENTACH ZAWIERAJĄCYCH INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
Lp. |
Karta informacyjna |
|
1 |
Numer karty/rok |
17/2016 |
2 |
Rodzaj dokumentu |
wniosek |
3 |
Temat dokumentu |
wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
4 |
Nazwa dokumentu |
Nie dotyczy |
5 |
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu |
Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych wraz z drogą dojazdową i infrastrukturą |
6 |
Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
Gmina miasto Augustów |
7 |
Znak sprawy |
GKR i OŚ.6220.1.2017 |
8 |
Dokument wytworzył |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie |
9 |
Data dokumentu |
24.02.2017 |
10 |
Dokument zatwierdził |
Nie dotyczy |
11 |
Data zatwierdzenia dokumentu |
Nie dotyczy |
12 |
Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miejski, wydział Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Augustowie p. nr 103 ( budynek Straży Pożarnej) tel. 876438056, mail: Krystna.trzaskowska@urzad.augustow.pl |
13 |
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
Nie dotyczy |
14 |
Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
Nie |
15 |
Numery kart innych dokumentów w sprawie |
Nie dotyczy |
16 |
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
03.03.2017 |
17 |
Zastrzeżenia dotyczące nie udostępniania informacji |
Nie dotyczy |
18 |
Uwagi |
Nie dotyczy |
Metryka strony