obwieszczenie o wysłaniu informacji do SPZOZ
GKR i OŚ. 7624 -14/10 Data: 2010.11.17
OBWIESZCZENIE
o przesłaniu informacji
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.)
zawiadamiam
że w dniu 17.11.2010 r. Burmistrz Miasta Augustów poinformował pisemnie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie o dalszym postępowaniu administracyjnym w zakresie uzyskania decyzji środowiskowej na budowę lądowiska helikopterów. W postanowieniu znak: KO.7626/6/10 z dnia 19 lipca 2010 r. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Suwałkach nałożyło na wnioskodawcę obowiązek uzupełnienia wniosku o brakujące zdaniem SKO niezbędne informacje.
Burmistrz Miasta Augustów
Metryka strony