Usuwanie wyrobów zawierających azbest.
Termin ważności strony | 2011-03-31 |
---|
Urząd Miejski w Augustowie informuje, że w roku 2011 planuje złożenie wniosku o pozyskanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku na całkowite (100%) sfinansowanie demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
W związku z tym osoby, które planują w 2011 roku wymianę pokryć dachowych mogą zgłaszać się do Urzędu Miejskiego w Augustowie pok. 3, tel. 87 6434221 - termin zgłoszeń upływa z dniem 15 marca 2011 roku.
Pomoc w zakresie finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest
adresowana jest do osób fizycznych, kościołów i związków wyznaniowych, wspólnot mieszkaniowych oraz do jednostek sektora finansów publicznych będących gminnymi osobami prawnymi.
Termin demontażu i transportu z terenu posesji planowany jest w okresie lipiec - wrzesień 2011 r.
Usługę wykonywać będzie firma wyłoniona w przetargu publicznym organizowanym przez Urząd Miejski w Augustowie.
Udzielenie przedmiotowej pomocy uzależnione będzie od otrzymania dotacji z WFOŚ i GW w Białymstoku.
Burmistrz Miasta Augustowa
Augustów dn. 21.02.2011r.
W załączeniu publikujemy w formacie "doc" oraz "pdf" dokumenty do pobrania.
Metryka strony