obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego
GKR i OŚ. 6220.7.2012 Data: 19.03.2012
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn.zm.)
zawiadamiam
że w dniu 15.03.2012 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w celu określenia środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia, polegającego na:
Budowie ulicy Jabłoniowej, ulicy Czereśniowej, ulicy Agrestowej, ulicy Porzeczkowej, ulicy Słonecznej, ulicy Jagodowej w Augustowie
Burmistrz Miasta Augustów zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych I Suwałkach oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Augustowie z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Inwestorem powyższego przedsięwzięcia jest Gmina Miasto Augustów.
Informację na temat planowanej inwestycji można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Augustowie, Wydział Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska p. nr 1
Burmistrz Miasta Augustów
Metryka strony