Lokalizacja inwestycji celu publicznego GMA
Augustów, 20 marca 2018 r.
IUG.6733.2.2018
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 ze zm.) oraz art. 49 i 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) zawiadamiam, że zostało wszczęte na wniosek Gminy Miasta Augustów, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie linii oświetlenia ulicznego w tym montażu 11 słupów oświetlenia ulicznego, w pasie drogowym ul. Licealnej (2521B) i Hożej (2510B), na działkach o numerach ewidencyjnych 3650, 3609/7, 3609/8, 3615/10, 3639/3, 3642/3, 3646/1, 3656/2, 3656/6 położonych w Augustowie obręb 3.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że ze złożonym wnioskiem i zebranym materiałem w sprawie można zapoznać się w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia tj. do dnia 3 kwietnia 2018 r. w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60, pokój 27, tel. nr 87 643 42 16.
Ewentualne uwagi, wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie zamierzonej inwestycji można składać do dnia 10 kwietnia 2018 r. w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60 w Biurze Obsługi Klienta.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony