Petycja w sprawie podjęcia działań zmierzających do stopniowego wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełną obsługą płatności dokonywanych online przez Interesantów/Petentów/Podatników poprzez udostępnienie takiej możliwości na stronie internetowej samorządu
Nr petycji: OP.152.1.8.2023
1. Imię i nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje: Szulc-Efekt sp. z o.o. Prezes Zarządu – Adam Szulc, ul. Poligonowa 1, 04-051 Warszawa.
2. Data złożenia petycji: 27 listopada 2023 r.
3. Przedmiot petycji: podjęcie działań zmierzających do stopniowego wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełną obsługą płatności dokonywanych online przez Interesantów/Petentów/Podatników poprzez udostępnienie takiej możliwości na stronie internetowej samorządu.
4. Przewidywany termin załatwienia petycji: 27 luty 2024 r.
5. Przebieg postępowania: petycja rozpatrzona.
6. Sposób załatwienia: odpowiedź przesłano drogą elektroniczną w dniu 5 lutego 2024 r.
Metryka strony