OP.271.2.1.2016 Konserwacja i naprawa linii energetycznych napowietrznych
Termin ważności strony | 2016-02-27 |
---|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
um-augustow.pbip.pl
Augustów: Konserwacja i naprawa linii energetycznych napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Augustów
Numer ogłoszenia: 25844 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 42 28, faks 87 643 42 11.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa linii energetycznych napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Augustów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Konserwacja i naprawa linii energetycznych napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Augustów jest: - wymiana sodowych źródeł światła typu OSRAM o mocy od 70W do 250W, - wymiana opraw oświetleniowych uszkodzonych w wyniku zdarzeń, wypadków drogowych, - wymiana uszkodzonych kloszy opraw oświetleniowych uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych, - wymiana dławików w oprawach oświetleniowych, - wymiana kondensatorów w oprawach oświetleniowych, - wymiana układów zapłonowych, - ustawianie, regulacja wysięgników do prawidłowej pozycji, - wymiana przewodów w punktach świetlnych, - wymiana wkładek topikowych w słupach, - wymiana główek bezpiecznikowych w słupach, - wymiana podstaw bezpiecznikowych, - wymiana uszkodzonych słupów uszkodzonych w wyniku zdarzeń, wypadków drogowych, - lokalizacja uszkodzeń w napowietrznych i kablowych liniach oświetlenia ulicznego, - naprawa uszkodzeń w napowietrznych i kablowych liniach oświetlenia ulicznego, - czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, - wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, - wymiana, naprawa opasek zabezpieczających, - wymiana wkładek topikowych w stacjach transformatorowych, - wymiana bezpieczników mocy w stacjach transformatorowych, - wymiana główek bezpiecznikowych w stacjach transformatorowych, - wymiana podstaw do bezpieczników mocy w stacjach transformatorowych, - wymiana podstaw bezpiecznikowych na napowietrznych liniach oświetlenia ulicznego, - wymiana przewodów na tablicach oświetleniowych, - wymiana listew zaciskowych, - regulacja sterowników oświetlenia ulicznego typu CPA 4.0 (3.6) w zakresie włączania i wyłączania oświetlenia ulicznego w stosunku do astronomicznych zachodów i wschodów słońca, lokalizacja sterowników następująca: a SO zlokalizowana przy stacji Rynek 5-0007 w parku przy ulicy Rynek Zygmunta Augusta, b SO zlokalizowana na słupie linii energetycznej nN przy stacji Transbud 5-1233, c SO w Zk Nr 1549 zlokalizowana na ciągu pieszo - rowerowo - narciarskim nad kanałem Bystrym w Augustowie, d SO w Zk 5 Nr 1592 zlokalizowana na ciągu pieszo - rowerowo - narciarskim nad kanałem Bystrym w Augustowie, przy ulicy Bystrej, e SO w Zk 5 Nr 1593 zlokalizowana na ciągu pieszo - rowerowo - narciarskim nad kanałem Bystrym w Augustowie, przy ulicy Straży leśnej, f SO na węźle Augustów obwodnicy Augustów przy stacji Rondo 5-1662, g SO na węźle Borki obwodnicy Augustów w Zk zasilanym z stacji Mazurska 5-1331 zlokalizowanym pod wiaduktem, h SO zlokalizowana na słupie linii energetycznej nN przy stacji napowietrznej Pensjonatowa 5-1650, i SO zlokalizowana przy stacji Ogrodowa 5-1230 na ulicy Ogrodowej, j SO zlokalizowana na słupie linii energetycznej przy stacji napowietrznej Studzieniczna 1 przy budynku CARITAS, - pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - pomiar rezystancji izolacji kabli, - pomiar napięć i obciążeń, - prowadzenie oględzin stanu technicznego linii energetycznych oświetlenia ulicznego - co najmniej jeden raz w miesiącu objazd ulicami na których są zainstalowane punkty świetlne.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1, 50.23.21.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23 500 zł (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp). 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 12.02.2016r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 4. pieniądzu, 5. poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 6. gwarancjach bankowych, 7. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 87 1240 5211 1111 0000 4921 6440 z zaznaczeniem Przetarg nieograniczony na Konserwację i naprawę linii energetycznych napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego na terenie miasta Augustów. Wadium wpłacone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie, jeżeli środki znajdą się na wskazanym przez zamawiającego koncie przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca w ramach tego warunku zobowiązany jest do wykazania, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu konserwacji i naprawy linii energetycznych napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego o ilości punktów świetlnych co najmniej 3500 sztuk każdy. Ocena tego warunku na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły spełnia, nie spełnia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wykonawcy
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń do 1kV w zakresie sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, oraz uprawnienia do prac pod napięciem na urządzeniach do 1kV zgodnie z wymogami instrukcji PPN oraz minimum 2 osoby posiadające zaświadczenia uprawniające do obsługi podnośnika koszowego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Ocena spełniania tego warunku zostania dokonana na podstawie przedłożonego dokumentów wg formuły spełnia, nie spełnia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca w ramach tego warunku zobowiązany jest do wykazania, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 50 000,00 zł. Ocena tego warunku na podstawie przedstawionych dokumentów, wg formuły spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamówienie polegające na wykonaniu konserwacji i naprawy linii energetycznych napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego o ilości punktów świetlnych co najmniej 3500 sztuk; -
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 80
-
2 - Termin płatności - 20
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu. 2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia (ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego) dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług. 3) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: a) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany zakresu rzeczowego, b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Augustów ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Augustów ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
str. 1
Metryka strony