OP.271.2.2.2016 Przebudowa ulicy Rynek Zygmunta Augusta w Augustowie - etap III

Termin ważności strony 2016-03-31

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

http:um-augustow.pbip.pl.

0x01 graphic

Augustów: Przebudowa ulicy Rynek Zygmunta Augusta w Augustowie - etap III - strona północno - zachodnia i północno - wschodnia
Numer ogłoszenia: 13431 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów , ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 42 28, faks 87 643 42 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.augustow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Rynek Zygmunta Augusta w Augustowie - etap III - strona północno - zachodnia i północno - wschodnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano - montażowe strona północno - zachodnia: a)wodociąg z rur PEfi 32x2,0mm - 24m, b)kanalizacja deszczowa, - kanał deszczowy z rur PP-XS fi 300 - 22,50m, - kanał deszczowy z rur PP-XS fi 250 - 35,50m, - kanał deszczowy z rur PP-XS fi 200 (przykanaliki) - 197,00m, c)roboty drogowe odcinek W1 - W15 ulica Polna - ulica Wierzbna o długości 197,28m plus odcinek 1 - 2 ulica Kopernika o długości 16,23m i odcinek 3 - 4 ulica Kościuszki o długości 18,07m, - nawierzchnie jezdni, chodników, wjazdów bramowych, z: - krawężników kamiennych płomieniowanych z granitu o wymiarach 15x30cm, 14x22cm klasy I wg. PN-EN 1343 Krawężniki z kamienia naturalnego do zewnętrznych nawierzchni drogowych - wymagania i metody badań, BN-66/676775-01 Elementy kamienne. Krawężniki uliczne, mostowe i drogowe, - kostki granitowej szarej średnioziarnistej surowo łupanej i kostki bazaltowej surowo łupanej o wymiarach 15x18cm; 10x11cm; 8x10cm; 6x8cm klasy I, gatunek 2 wg. PN-EN 1342 Kostka brukowa z kamienia naturalnego do zewnętrznych nawierzchni drogowych - wymagania i metody badań, PN-B-11100 Materiały kamienne. Kostka drogowa, - płyt granitowych płomieniowanych o grubości 8cm klasy I wg. PN-EN 1341 Płyty z kamienia naturalnego do zewnętrznych nawierzchni drogowych - wymagania i metody badań i BN-86 6747-06 Elementy płytowe z kamienia naturalnego. Płyty posadzkowe zewnętrzne i wewnętrzne, 2 Roboty budowlano - montażowe strona północno - wschodnia: a)kanalizacja deszczowa, - kanał deszczowy z rur PP-XS fi 300 - 52,50m, - kanał deszczowy z rur PP-XS fi 250 - 102,50m, - kanał deszczowy z rur PP-XS fi 200 (przykanaliki) - 212,00m, b)roboty drogowe odcinek W6 - W8 ulica Wierzbna - ulica 3 Maja o długości 213,87m, - nawierzchnie jezdni, zatoki autobusowej, chodników, wjazdów bramowych, z: - krawężników kamiennych płomieniowanych z granitu o wymiarach 15x30cm, 14x22cm klasy I wg. PN-EN 1343 Krawężniki z kamienia naturalnego do zewnętrznych nawierzchni drogowych - wymagania i metody badań , BN-66/676775-01 Elementy kamienne. Krawężniki uliczne, mostowe i drogowe , - kostki granitowej szarej średnioziarnistej surowo łupanej i kostki bazaltowej surowo łupanej o wymiarach 15x18cm; 10x11cm; 8x10cm; 6x8cm klasy I, gatunek 2 wg. PN-EN 1342 Kostka brukowa z kamienia naturalnego do zewnętrznych nawierzchni drogowych - wymagania i metody badań, PN-B-11100 Materiały kamienne. Kostka drogowa, - płyt granitowych płomieniowanych o grubości 8cm klasy I wg. PN-EN 1341 Płyty z kamienia naturalnego do zewnętrznych nawierzchni drogowych - wymagania i metody badańi BN-86 6747-06 Elementy płytowe z kamienia naturalnego. Płyty posadzkowe zewnętrzne i wewnętrzne. Łączna powierzchnia wszystkich elementów pasa drogowego ulicy Rynek Zygmunta Augusta strona północno - zachodnia i północno - wschodnia - 5.086,63m2. 3Obsługa geodezyjna: -wytyczenie obiektu i urządzeń do wbudowania, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 2kpl, kopie map zasadniczych formatu A-1 - 2kpl zatwierdzone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Augustowskiego, 4Zagospodarowanie terenu budowy wraz z tymczasowymi obiektami budowlanymi wykonawcy niezbędnymi do prowadzenia robót budowlano-montażowych, 5Projekt tymczasowej organizacji ruchu na okres realizacji robót budowlano - montażowych łącznie z niezbędnymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych i drogach gminnych, 6Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7Plan zapewnienia jakości, 8Harmonogram rzeczowo-finansowy, harmonogram płatności zawierające terminy wykonania poszczególnych rodzajów robót budowlanych, ich wartości finansowe i terminy płatności, 9Prace zabezpieczające teren budowy z istniejącą infrastrukturą zewnętrzną, przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym zakresem rzeczowym wg. przedmiaru robót. Prace koordynacyjne z administratorami istniejących i projektowanych urządzeń własnych, obcych: drogi, place, urządzenia energetyczne, telekomunikacyjne, sanitarno - wodociągowe, cieplne i właścicielami nieruchomości (PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Rejon Energetyczny Suwałki, Telekomunikacja Polska S.A. Obszar Pionu Sieci w Suwałkach, Wodociągi, Kanalizacje Miejskie Sp. z o.o. w Augustowie, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej GIGA Sp. z o.o. w Augustowie, Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, Urząd Miejski w Augustowie). Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlano - montażowych wymienionych w pkt 1 i 2 określają: dokumentacja techniczna z przedmiarami robót, SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 10Kompletna dokumentacja powykonawcza - 2egz., zawierająca między innymi: -protokoły z badań, prób i odbiorów technicznych, -wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenie, materiały, -inne wymagane przepisami dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, świadectwa), -dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie (między innymi protokoły, protokoły Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej)..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy) (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp). 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 23.02.2016 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 87 1240 5211 1111 0000 4921 6440 z zaznaczeniem Przetarg nieograniczony na Przebudowa ulicy Rynek Zygmunta Augusta w Augustowie - etap III - strona północno - zachodnia i północno - wschodnia. Wadium wpłacone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie, jeżeli środki znajdą się na wskazanym przez zamawiającego koncie przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w ramach tego warunku zobowiązany jest do wykazania, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni drogi publicznej z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 4000 m². Ocena tego warunku na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły spełnianie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności drogowej, instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Ocena spełniania tego warunku zostania dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia wg formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w ramach tego warunku zobowiązany jest do wykazania, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 900 000,00 zł. Ocena tego warunku na podstawie przedstawionych dokumentów, wg formuły spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni drogi publicznej z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 4000 m².;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo - finansowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80

  • 2 - Okres gwarancji - 10

  • 3 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu. 2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia (ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego) dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług. 3) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: a) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany zakresu rzeczowego, b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Terminy mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z, 1.okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a/wstrzymania robót przez Zamawiającego, b/konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c/odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 2.wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie, prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego, 3.działania siły wyższej np. klęski żywiołowe mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4.zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 5.odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji, 6.odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych ale istotnych dla realizacji robót, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:um-augustow.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Augustowie ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Augustowie ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

1

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Renata Wojtuszko

Wprowadzający: Renata Wojtuszko

Data modyfikacji: 2016-04-12

Opublikował: Renata Wojtuszko

Data publikacji: 2016-02-09