ZP.271.71.2017 „Utrzymanie bieżące tablic z nazwami ulic, urzędów publicznych i innych, utrzymanie bieżące oznakowania pionowego dróg gminnych i dróg wewnętrznych, konserwacja oraz naprawa uszkodzonych elementów małej architektury, remonty cząstkowe – naprawa chodników, parkingów, zatok parkingowych, nawierzchni dróg gminnych i dróg wewnętrznych administrowanych przez Burmistrza Miasta Augustowa”.
- Ogłoszenie o zamówieniu.pdf ( 400.17 KB ) Podgląd załącznika Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - 13-12-2017.pdf ( 17.68 MB ) Podgląd załącznika Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - 13-12-2017.pdf
- Zmiana treści SIWZ-27-12-2017.pdf ( 4.27 MB ) Podgląd załącznika Zmiana treści SIWZ-27-12-2017.pdf
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 27-12-2017.pdf ( 199.44 KB ) Podgląd załącznika Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 27-12-2017.pdf
- Załączniki do SIWZ.docx ( 73.56 KB ) Podgląd załącznika Załączniki do SIWZ.docx
- Protokół z jawnego otwarcia ofert.pdf ( 274.97 KB ) Podgląd załącznika Protokół z jawnego otwarcia ofert.pdf
- Protokół z jawnego otwarcia ofert -KOREKTA.pdf ( 283.63 KB ) Podgląd załącznika Protokół z jawnego otwarcia ofert -KOREKTA.pdf
- Informacja o unieważnieniu postępowania 29-12-2017.pdf ( 218.97 KB ) Podgląd załącznika Informacja o unieważnieniu postępowania 29-12-2017.pdf
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf ( 291 KB ) Podgląd załącznika Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie
Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa
Data wytworzenia: 2017-12-13
Wprowadzający: Anna Liszewska
Data modyfikacji: 2018-01-15
Opublikował: Anna Liszewska
Data publikacji: 2017-12-13