Zapytanie ofertowe nr OP.271.23.2020 "Dostawa i montaż urządzeń warstwy logicznej w budynku przy ul. Młyńskiej 35 - przyszłego Urzędu Miejskiego w Augustowie."
Ofertę należy złożyć w terminie do 10.08.2020 r. do godz. 12:00 na adres daniel.wojewnik@urzad.augustow.pl
Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego z dnia 7 sierpnia 2020 r.
- załącznik do Zapytanie ofertowe na urzedzenia sieciowe - 27.07.2020.doc ( 50 KB ) Podgląd załącznika załącznik do Zapytanie ofertowe na urzedzenia sieciowe - 27.07.2020.doc
- Zapytanie ofertowe na urzedzenia sieciowe - 27.07.2020.pdf ( 477.89 KB ) Podgląd załącznika Zapytanie ofertowe na urzedzenia sieciowe - 27.07.2020.pdf
- Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego - 07.08.2020.pdf ( 634.61 KB ) Podgląd załącznika Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego - 07.08.2020.pdf
- Protokół z jawnego otwarcia ofert.pdf ( 302.38 KB ) Podgląd załącznika Protokół z jawnego otwarcia ofert.pdf
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego3.pdf ( 342.03 KB ) Podgląd załącznika Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego3.pdf
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie
Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa
Data wytworzenia: 2020-07-27
Wprowadzający: Daniel Wojewnik
Data modyfikacji: 2020-08-13
Opublikował: Daniel Wojewnik
Data publikacji: 2020-07-27