Zapytanie ofertowe: Naprawa uszkodzonych instalacji solarnych na terenie Augustowa
Termin składania ofert 15.03.2021 r. godz. 10:00
- Zapytanie ofertowe - zniszczone solary.pdf ( 742.82 KB ) Podgląd załącznika Zapytanie ofertowe - zniszczone solary.pdf
- Załącznik nr 1 - formularz cenowy.docx ( 18.06 KB ) Podgląd załącznika Załącznik nr 1 - formularz cenowy.docx
- Załącznik nr 2 - Projekt umowy - naprawa solarów.pdf ( 624.85 KB ) Podgląd załącznika Załącznik nr 2 - Projekt umowy - naprawa solarów.pdf
- Załącznik nr 3 - formularz potwierdzający doświadczenie.docx ( 12.92 KB ) Podgląd załącznika Załącznik nr 3 - formularz potwierdzający doświadczenie.docx
- Załącznik nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf ( 371.17 KB ) Podgląd załącznika Załącznik nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie
Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa
Data wytworzenia: 2021-03-03
Wprowadzający: Bartosz Cichy
Data modyfikacji: 2021-03-03
Opublikował: Bartosz Cichy
Data publikacji: 2021-03-03