Ogłoszenie nr 113322 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56456-2017 Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 84419-2017 Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów, krajowy numer identyfikacyjny
79067081700000, ul.
ul. 3 Maja
60,
16300
Augustów, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 643 42 28, faks
87 643 42 11, e-mail
Renata.Wojtuszko@urzad.augustow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.augustow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozwój sieci dróg miejskich” – etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.15.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia
są roboty budowlane w zakresie: przebudowy ulicy Agrestowej, ulicy
Porzeczkowej, ulicy Jabłoniowej, ulicy Słonecznej, ulicy Zawilcowej,
ulicy Wojciech, ulicy Sajenek oraz ulicy Gwiezdnej w Augustowie.
II.4) Główny kod CPV:45233220-7 Dodatkowe kody CPV: II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów: od 17-05-2017 r. do 28-07-2017 r. III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
| | IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/05/2017 IV.2)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO
UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych POLDREN Sp. z o.o.,
poldren@post.pl,
ul. Wypusty 5,
16-300,
Augustów, kraj/woj.
podlaskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1722799.27 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dodatkowe:
|
V.1) DATA ZMIANY UMOWY: 14/07/2017 V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp:
1. W § 1 dodaje się ustęp 6 o treści: "Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania robot dodatkowych polegających na wykonaniu
przebudowy istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej wg protokołu
konieczności z dnia 19-06-2017 r. 2. Zmienia się brzmienie § 2 umowy,
który po zmianach brzmi: " termin wykonania zamówienia do dnia
31-08-2017 r. 3. W § 6 zmienia się ustęp 1, który po zmianach brzmi: "za
wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w § 1 ust. 6 strony ustalają
wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: Cena netto: 1. 746.299,27 zł plus
należny podatek VAT: 401.648,83 Cena brutto: 2.147.948,10 zł słownie:
dwa miliony sto czterdzieści siedem tysięcy dziewięćset czterdzieści
osiem złotych 10/100 w tym wartość robot dodatkowych: 23.500,00 zł
netto; 28.905,22 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy
dziewięćset pięć złotych 00/100)"
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE: Roboty dodatkowe V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
|
|