Ogłoszenie nr 113323 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56459-2017 Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 56501 - 2017 Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 84476 - 2017 Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów, krajowy numer identyfikacyjny
79067081700000, ul.
ul. 3 Maja
60,
16300
Augustów, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 643 42 28, faks
87 643 42 11, e-mail
Renata.Wojtuszko@urzad.augustow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.augustow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozwój sieci dróg miejskich” – etap II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.16.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:II.3)
Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy ulicy Perstuńskiej i ulicy Straży Leśnej w Augustowie.
II.4) Główny kod CPV:45233220-7 Dodatkowe kody CPV: II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów: od 17.05.2017 r. do 28.07.2017 r. III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
| | IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/05/2017 IV.2)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO
UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Robót Ziemnych POLDREN Sp. z o.o.,
poldren@post.pl,
ul. Wypusty 5,
16-300,
Augustów, kraj/woj.
podlaskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 225483.75 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dodatkowe:
|
V.1) DATA ZMIANY UMOWY: 14/07/2017 V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp:
W § 1 dodaje się ustęp 6 o treści: "Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania robot dodatkowych polegających przebudowie
istniejących studni i demontażu niezainwentaryzowanego kanału
deszczowego z rur betonowych d=500 mm wg konieczności z dnia 15-06-2017
r. 2. Zmienia się brzmienie § 2 umowy, który po zmianach brzmi: " termin
wykonania zamówienia do 16-08-2017 r. 3. W § 6 zmienia się ustęp 1,
który po zmianach brzmi: "za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §
1 ust. 6 strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: Cena
netto: 237.483,75 zł plus należny podatek VAT: 54.621,26 Cena brutto:
292.105,01 zł słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dwa tysiące sto pięć
złotych 01/100 w tym wartość robot dodatkowych: 12.000,00 zł netto;
14.760,00 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy siedemset
sześćdziesiąt złotych 00/100)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE: Roboty dodatkowe V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
|
|