KOMUNIKAT o kandydaturach do Augustowskiej Rady Pożytku Publicznego
W związku z prowadzoną procedurą tworzenia Augustowskiej Rady Pożytku Publicznego Burmistrz Miasta Augustowa informuje, iż w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 13 grudnia 2018r. zostało zgłoszonych 7 kandydatów na przedstawicieli organizacji pozarządowych reprezentujących 6 obszarów wskazane w Uchwale NR X/85/15 RADY MIEJSKIEJ W AUGUSTOWIE z dnia 8 lipca 2015 r. w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Augustowskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Przedstawiciele organizacji pozarządowych zostaną wybrani w drodze głosowania (spośród zgłoszonych kandydatów) na spotkaniu, które odbędzie się w dniu 8 stycznia 2019r. o godzinie 1530 w Urzędzie Miejskim w Augustowie przy ul. 3 Maja 60. Organizacje mają prawo do oddania 1 głosu na 1 kandydata w ramach każdego obszaru po przedstawieniu Pełnomocnictwa (wzór w załączeniu bądź do pobrania ze strony Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Augustowie i strony Urzędu Miejskiego w Augustowie w zakładce Rada Działalności Pożytku Publicznego). W sytuacji, gdy Pełnomocnictwo zostało dołączone w dokumentach zgłaszających kandydata – obowiązuje dołączone Pełnomocnictwo.
Metryka strony