Informacja o spisach wyborczych

I N F O R M A C J A



    Burmistrz Miasta Augustowa stosownie do art. 36 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. -  Kodeks Wyborczy (Dz.U.2019.684 t.j.) oraz § 15 i 16 Rozporządzenia Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz.U.2015.5) zawiadamia, że został sporządzony spis wyborców dla wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 r.
    Spis wyborców będzie udostępniony w Wydziale Spraw Społecznych i Administracyjnych Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. Karola Brzostowskiego 2 (budynek Straży Pożarnej) w pokoju 106 (na parterze) w dniach roboczych od 23 września 2019 r. do 7 października 2019 r. w godzinach pracy urzędu tj. od godziny 7.30 do godz. 15.30.
    Udostępnienie spisu następuje na pisemny wniosek zainteresowanego, zawierający dane umożliwiające ustalenie tożsamości wyborcy.


BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

Mirosław Karolczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2019-09-16

Wprowadzający: Andrzej Jefimow

Data modyfikacji: 2019-09-30

Opublikował: Andrzej Jefimow

Data publikacji: 2019-09-27