Podział nieruchomości

PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI

Jakie dokumenty

wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości - do uzyskania w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

Załączniki

1. wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej sporządzony przez geodetę - 3 egz.

2. dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości /odpis z księgi wieczystej, postanowienie sądu, akt własności ziemi/

3. wypis z katastru nieruchomości i kopię mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi;

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm)

- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Gospodarki Nieruchomościami - pokój Nr 304.

Termin załatwienia sprawy

około 60 dni od daty złożenia kompletu dokumentów

Opłaty skarbowe

brak opłat

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem tut. organu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Wierzbicka

Data wytworzenia: 2023-09-07

Wprowadzający: Magdalena Wierzbicka

Data modyfikacji: 2023-09-07

Opublikował: Magdalena Wierzbicka

Data publikacji: 2003-06-30