Podział nieruchomości
PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI
Jakie dokumenty
wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości - do uzyskania w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Załączniki
1. wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej sporządzony przez geodetę - 3 egz.
2. dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości /odpis z księgi wieczystej, postanowienie sądu, akt własności ziemi/
3. wypis z katastru nieruchomości i kopię mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi;
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663)
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami - pokój Nr 304.
Termin załatwienia sprawy
około 60 dni od daty złożenia kompletu dokumentów
Opłaty skarbowe
brak opłat
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem tut. organu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
Metryka strony