Ogłoszenie Burmistrza Miasta Augustowa

Termin ważności strony 2015-05-07
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30000 EURO pn.: Rozbudowa i modernizacja placu zabaw przy ulicy Rybackiej oraz infrastruktury towarzyszącej
ZAPROSZENIENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30000 EURO

Zamawiający informuje, że:

- do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,

- zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany warunków postępowania przed terminem składania ofert albo jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek oferty i bez podania przyczyny,

- zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z wybranymi oferentami.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

  1. Tryb zamówienia.

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30000 euro.

  1. Przedmiot zamówienia:

Rozbudowa i modernizacja placu zabaw przy ulicy Rybackiej oraz infrastruktury towarzyszącej

Podstawowy zakres rzeczowy robót:

Podstawowy zakres rzeczowy robót:

  1. Sporządzenie pięciu kompletów dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do zgłoszenia zamiaru budowy obiektów małej architektury. Na jeden komplet dokumentacji projektowej składają się: projekt zagospodarowania terenu oraz projekt budowlano-wykonawczy.

  2. Dostawa i montaż następujących elementów placu zabaw:

- piramida linowa - 1 szt.,

- urządzenie sprawnościowe „przejazd szynowy” - 1 szt.,

- karuzela krzyżowa z kierownicą - 1 szt.,

- huśtawka wagowa - 1 szt.,

- bujak - 1 szt.,

- urządzenie sprawnościowe „równoważnia linowa” - 1 szt.,

- zjeżdżalnia - 2 szt.

  1. Dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego:

- stół z szachownicami - 1 szt.,

- ławka z oparciem - 6 szt.,

- kosz na śmieci - 6 szt.

  1. Uzupełnienie nawierzchni piaszczystej na powierzchni ~300m2.

  2. Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

Opis przedmiotu zamówienia dołączony do zaproszenia (Załącznik Nr 2).

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- Jolanta Jasionowska-Sarat, Urząd Miejski w Augustowie, ul Brzostowskiego 2,

16-300 Augustów, tel. 532 364 018,

- Janusz Zakrzewski, Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60,

16-300 Augustów, tel. 87 6434219.

  1. Termin wykonania zamówienia:

- rozpoczęcie realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy,

- zakończenie realizacji zamówienia: nie później niż do dnia 31 lipca 2015r.

Szczegółowe wymagania określające terminy dla realizacji poszczególnych elementów zamówienia określa §2 projektu umowy.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, wykonał albo modernizował co najmniej 2 place zabaw, przy czym wartość wykonanych robót była nie mniejsza niż 100 000,00 złotych dla każdego zamówienia.

  1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia (min. 50 000,00 zł).

Zamawiający zastrzega prawo do zweryfikowania spełniania warunków udziału
w postępowaniu na etapie oceny ofert.

  1. Kryteria oceny ofert.

Wybrana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zaproszeniu.

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował w szczególności następującymi kryteriami: cena ofertowa.

  2. W przypadku równych lub zbliżonych cen, o wyborze oferty decydować będą parametry techniczne i użytkowe oferowanych urządzeń oraz doświadczenie
    i solidność Wykonawcy.

Zamawiający uzna za ceny zbliżone takie ceny, których różnica nie przekracza wartości 5 000,00 złotych brutto. Punkt odniesienia przy określaniu ceny zbliżonej stanowić będzie oferta zawierająca najniższą cenę i nie podlegająca odrzuceniu.

  1. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty.

  1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie (ul. 3 Maja 60,
16-300 Augustów) w godzinach urzędowania nie później niż do dnia 07 maja 2015r.,
do godziny 10:00
.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 07.05.2015r. o godzinie 10:15.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i siedzibę (adres) Wykonawcy.

Koperta powinna zostać opisana w następujący sposób:

………………………………………………

(Nazwa Wykonawcy)

………………………………………………

(Siedziba -adres Wykonawcy)

Gmina Miasto Augustów

ul. 3 Maja 60

16-300 Augustów

Oferta na:

Rozbudowę i modernizację placu zabaw przy ulicy Rybackiej
oraz infrastruktury towarzyszącej

  1. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  2. Zawartość oferty.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1,

  2. Formularz Nr 2 - wykaz osób uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia wraz
    z załącznikami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień,

  3. Formularz Nr 3 - wykaz wykonanych zamówień,

  4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty albo reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wymagany status: aktywny), pełnomocnictwo wraz
    z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona,

  5. Dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia, np. opłacona polisa.

  6. Formularz Nr 4 - formularz cenowy. Do formularza należy dołączyć karty katalogowe (określające parametry techniczne) oraz atesty i certyfikaty na elementy placu zabaw i wyposażenie.

Oferta niekompletna będzie podlegać odrzuceniu.

Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia oferty wyłącznie o dokumenty opisane powyżej w punktach od 2 do 5. Zamawiający ma prawo uzupełnić ofertę we własnym zakresie o dokumenty ogólnodostępne, potwierdzające posiadanie uprawnień
do podpisania oferty.

Zamawiający ma prawo wezwać telefonicznie Wykonawcę do uzupełnienia wyżej wymienionych dokumentów.

Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania w/w dokumentów faksem lub pocztą elektroniczną pod warunkiem, że ich treść zostanie przekazana również pisemnie. Uzupełnienia faksem lub pocztą elektroniczną należy dokonać w dniu następnym po dniu wezwania Wykonawcy do uzupełnienia.

Odrzuceniu podlegają oferty nie spełniające wymagań określonych w dokumentach postępowania oraz oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału
w postępowaniu.

  1. Wadium i zabezpieczenia.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zamawiający z tytułu gwarancji na przedmiot zamówienia wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Formę oraz wysokość zabezpieczenia określa §11 projektu umowy (Załącznik Nr 1).

  1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
    z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najniższej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację robót.

  3. Przed zawarciem umowy Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia negocjacji cenowych z wybranymi Oferentami. Podstawą do negocjacji będzie cena oferty oraz parametry techniczne oferowanych urządzeń.

W wyniku negocjacji nie może zostać zmieniony przedmiot zamówienia, jak i nie może zostać ustalona cena wyższa niż wskazana w ofercie.

Augustów 22.04.2015r.

Burmistrz Miasta Augustowa

Wojciech Walulik

W załączeniu do niniejszego zaproszenia:

  1. Formularz Nr 1 - Formularz ofertowy,

  2. Formularz Nr 2 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia,

  3. Formularz Nr 3 - Wykaz wykonanych zamówień,

  4. Formularz Nr 4 - Formularz cenowy,

  5. Załącznik Nr 1 - Projekt umowy,

  6. Załącznik Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.

4

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2015-04-22

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2015-04-22