Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych ... - zaproszenie do składania ofert

Termin ważności strony 2013-07-29
ZAPROSZENIENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14000 EURO

  1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

  1. Tryb zamówienia.

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza kwoty 14000 euro.

  1. Przedmiot zamówienia:

Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych zlokalizowanych przy ulicy Żabiej i Rynek Zygmunta Augusta w Augustowie.

Zakres rzeczowy robót:

1. Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego przy ulicy Żabiej w Augustowie, na działce o numerze ewidencyjnym3231/4. Budynek o wymiarach w rzucie poziomym 14,51m×6,0m, o powierzchni zabudowy 87,06 m2, o powierzchni użytkowej 78,35m2. Kubatura budynku 361,30m3. Konstrukcja nośna murowana i drewniana. Dach dwuspadowy o układzie krokwiowym, na deskowaniu pełnym - kryty papą.

2. Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego przy ulicy Rynek Zygmunta Augusta w Augustowie, na działce o numerze ewidencyjnym3232/6. Budynek o wymiarach w rzucie poziomym 18,76m×6,0m, o powierzchni zabudowy 112,56m2, o powierzchni użytkowej 101,30m2. Kubatura budynku 404,09m3. Konstrukcja nośna murowana i drewniana. Dach dwuspadowy o układzie krokwiowym, na deskowaniu pełnym - kryty papą.

3. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej rozbiórki budynków.

Roboty rozbiórkowe obu budynków powinny obejmować:

- zabezpieczenie, oznakowanie oraz przygotowanie terenu rozbiórki (łącznie z uprzątnięciem wnętrza budynków),

- demontaż stolarki,

- rozbiórkę pokrycia dachowego oraz więźby dachowej,

- rozbiórkę ścianek działowych,

- rozbiórkę ścian zewnętrznych,

- rozbiórkę podłoży i posadzek,

- rozbiórkę śmietnika murowanego przylegającego do budynku,

- rozbiórkę murowanego ogrodzenia łączącego oba budynki,

- rozbiórkę fundamentów,

- zasypanie wykopów po rozbiórce fundamentów łącznie z uzupełnieniem gruntu i zagęszczeniem podłoża,

- wyprofilowanie oraz wyrównanie terenu po rozbiórce łącznie z uzupełnieniem podłoża,

- wywóz i utylizację materiałów pochodzących z wnętrza oraz z rozbiórki budynków.

Informacje dodatkowe:

1. Planowane roboty budowlane będą wykonywane na podstawie następujących decyzji pozwoleń na rozbiórkę wydanych przez Starostę Augustowskiego:

- decyzja Nr 336/10 z dnia 06.12.2010r. udzielająca pozwolenia na rozbiórkę budynku gospodarczego usytuowanego na działce 3232/6 przy ul. Rynek Zygmunta Augusta
w Augustowie,

- decyzja Nr 337/10 z dnia 06.12.2010r. udzielająca pozwolenia na rozbiórkę budynku gospodarczego usytuowanego na działce 3231/4 przy ul. Żabiej w Augustowie.

2. Wykonawca powinien dysponować osobą mogąca pełnić funkcję kierownika budowy - rozbiórki.

3.Kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dzienniki rozbiórki oraz umieścić przy rozbieranych obiektach (w widocznym miejscu) tablice informacyjne oraz ogłoszenia zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.

4. Budynki przeznaczone do rozbiórki położone są w obszarze wpisanym do rejestru zabytków. Zamawiający posiada pozwolenie Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynków.

5. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych Wykonawca powinien udokumentować sposób utylizacji oraz wskazać miejsce wywozu i składowania wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki.

6. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu oraz obiektów objętych rozbiórką.

7. Dokumentacja postępowania, w tym dokumentacja projektowa rozbiórki budynków została zamieszczona na stronie internetowej:

ftp://urzad.augustow.pl/przetargi/2013/rozbiorki

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- Jolanta Jasionowska-Sarat, Urząd Miejski w Augustowie, ul Brzostowskiego 2,
16-300 Augustów, tel. 532 364 018

- Janusz Zakrzewski, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów,
tel. (87) 643 42 19.

  1. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia - do 30 sierpnia 2013r..

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed terminem otwarcia ofert zrealizował przynajmniej 1 zadanie polegające na rozbiórce obiektu budowlanego.

b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
tj. uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.

c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (min. 50,00 tys. zł).

  1. Kryteria oceny ofert.

Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, która spełnia wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zaproszeniu.

  1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów w godzinach urzędowania nie później niż do dnia 29 lipca 2013r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.07.2013r. o godzinie 10:15.

  1. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  2. Zawartość oferty.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,

  2. Załącznik Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy,

  3. Załącznik Nr 3 - wykaz osób uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia,

  4. Załącznik Nr 4 - wykaz wykonanych zamówień,

  5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty albo reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona).

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
    z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.

Augustów 15.07.2013r.

Burmistrz Miasta Augustowa

Kazimierz Kożuchowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2013-07-15

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2013-07-15