Formularz - uzyskanie identyfikatora własnej sprawy w urzędzie
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej od 1 stycznia 2004 roku Urząd Miasta jest zobligowany do udostępniania na swojej stronie Biuletynu Informacji Publicznej informacji o stanie spraw oraz kolejnosci ich załatwiania. Procedura wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2004 roku (praktycznie od 5 stycznia 2004 roku) i dotyczyć będzie spraw które wpłyną od tej daty.
Stan sprawy powinien być znany petentowi, który nadał jej bieg (osoby fizyczne, prawne, instytucje itp.)
Nasz biuletyn załatwia tę kwestię w następujący sposób:
- Jeżeli petent dołączy do swojego podania/wniosku wypełniony formularz, który jest dany jako załącznik - identyfikator.doc lub identyfikator.rtf, otrzyma od urzędnika identyfikator (w formie jaką zgłosi w formularzu). Po wprowadzeniu tego identyfikatora w pole oznaczone "Podaj identyfikator sprawy" na naszej stronie biuletynu, petent uzyska dostęp do stanu w jakim znajduje się aktualnie jego sprawa.
Metryka strony