Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty - Informatyka Urzędu Miejskiego w Augustowie
Termin ważności strony | 2015-07-02 |
---|
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNEGO SPECJALISTY ds. INFORMATYKI
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
· wykształcenie wyższe magisterskie o profilu informatycznym,
· staż pracy minimum 5 lat na stanowisku związanym z informatyką,
· znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji (Microsoft Office).
Wymagania dodatkowe:
· umiejętność rozwiązywania problemów sprzętowych i softwarowych powstałych podczas pracy w systemach informatycznych,
· umiejętności elektroniczne,
· znajomość programu TenSoft.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· nadzór sprzętowy nad komputerami i ich okresowa konserwacja,
· administracja i konserwacja serwerów,
· konserwacja i nadzór nad drukarkami w urzędzie,
· instalowanie i uaktualnianie oprogramowania na wyżej wymienionych stacjach roboczych i serwerach tj.: systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe, oprogramowanie specjalistyczne urzędu,
· prowadzenie dokumentacji uprawnień do pracy w sieci urzędu,
· prace przy rozbudowie sieci w wydziałach,
· administracja i publikacja na stronie 'www.urzad.augustow.pl',
· administracja serwerami FTP,
· administracja serwerami pocztowymi i serwerami DNS w domenie urzad.augustow.pl i um.augustow.pl,
· administracja usługami na serwerach Windows 2003,
· obowiązki administratora (publikatora) w Biuletynie Informacji Publicznej,
· obowiązki administratora Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
· kopiowanie danych na serwerach i stacjach roboczych w wydziałach,
· sprawozdawczość, szkolenie pracowników z zakresu oprogramowania na stanowisku,
· nadzorowanie i wykonywanie obsługi klientów drogą on-line.
Wymagane dokumenty:
· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół
i uczelni,
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie
· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności,
· kopie świadectw pracy,
· koncepcja unowocześnienia Urzędu Miejskiego w Augustowie w zakresie obsługi klientów drogą elektroniczną poprzez platformę e-puap oraz inne rozwiązania,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia
o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
Warunki pracy:
· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
· praca przy komputerze,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie:
ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty - Informatyka Urzędu Miejskiego w Augustowie”
w terminie do dnia 1 lipca 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 17.06.2015 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony