NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM
Termin ważności strony | 2015-09-16 |
---|
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
· wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym lub administracyjnym,
· co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości lub instytucji finansowej,
· znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym,
· biegła umiejętność obsługi komputera .
Wymagania dodatkowe:
· dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· prowadzenie w systemie komputerowym ewidencji księgowej dzierżaw i wieczystego użytkowania,
· bieżące księgowanie przypisów, odpisów wpłat i zwrotów w zakresie dzierżaw mienia komunalnego, wieczystego użytkowania, z uwzględnieniem wymogów ewidencyjnych podatku VAT,
· dokonywanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zestawień oraz informacji o przypisach, odpisach, wpłatach, zwrotach i saldach niezbędnych przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych,
· sporządzanie kwartalnych informacji o skutkach udzielonych ulg, umorzeń, odroczeń podatkowych w sposób narastający zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych do sporządzania sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych,
· podejmowanie działań zgodnie z Kodeksem cywilnym w stosunku do osób zalegających w opłatach z tytułu dzierżaw i wieczystego użytkowania,
· analizowanie wysokości dochodów z tytułu dzierżaw i opłat za wieczyste użytkowanie oraz przedstawiania wniosków z niej wynikających Skarbnikowi Miasta,
· terminowe i zgodne z Ordynacją podatkową i ustawą o dochodach jednostek samorządu terytorialnego wykonywanie czynności związanych z załatwianiem podań przesłanych przez Urząd Skarbowy dotyczących podatku od spadków i darowizn oraz czynności cywilno–prawnych,
· prowadzenie w systemie komputerowym ksiąg:
- środków trwałych oraz tabel amortyzacyjnych,
- wartości niematerialnych i prawnych oraz tabel amortyzacyjnych,
· naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
· sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego jako załącznika do sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta,
· sporządzanie sprawozdań GUS o środkach trwałych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
· rozliczanie i ustalanie wyników inwentaryzacji środków trwałych oraz materiałów,
· udział w kontrolach podatkowych,
· prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem podatku od towarów i usług w tym:
- prowadzenie rejestru zakupów do celów VAT,
- prowadzenie rejestru sprzedaży do celów VAT,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
· prowadzenie rejestru korespondencji,
· przygotowywanie projektów uchwał w zakresie Wieloletniej Prognozy Finansowej,
· obsługa kasy urzędu (zastępstwo za kasjerkę).
Wymagane dokumenty:
· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
· kopie świadectw pracy,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
· praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
· praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 15 września 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 01.09.2015 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony