NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM

Termin ważności strony 2015-09-16

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM

1. Wymagania niezbędne:

· obywatelstwo polskie,

· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

· wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym lub administracyjnym,

· co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości lub instytucji finansowej,

· znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym,

· biegła umiejętność obsługi komputera .

Wymagania dodatkowe:

· dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· prowadzenie w systemie komputerowym ewidencji księgowej dzierżaw i wieczystego użytkowania,

· bieżące księgowanie przypisów, odpisów wpłat i zwrotów w zakresie dzierżaw mienia komunalnego, wieczystego użytkowania, z uwzględnieniem wymogów ewidencyjnych podatku VAT,

· dokonywanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zestawień oraz informacji o przypisach, odpisach, wpłatach, zwrotach i saldach niezbędnych przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych,

· sporządzanie kwartalnych informacji o skutkach udzielonych ulg, umorzeń, odroczeń podatkowych w sposób narastający zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych do sporządzania sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych,

· podejmowanie działań zgodnie z Kodeksem cywilnym w stosunku do osób zalegających w opłatach z tytułu dzierżaw i wieczystego użytkowania,

· analizowanie wysokości dochodów z tytułu dzierżaw i opłat za wieczyste użytkowanie oraz przedstawiania wniosków z niej wynikających Skarbnikowi Miasta,

· terminowe i zgodne z Ordynacją podatkową i ustawą o dochodach jednostek samorządu terytorialnego wykonywanie czynności związanych z załatwianiem podań przesłanych przez Urząd Skarbowy dotyczących podatku od spadków i darowizn oraz czynności cywilno–prawnych,

· prowadzenie w systemie komputerowym ksiąg:

- środków trwałych oraz tabel amortyzacyjnych,

- wartości niematerialnych i prawnych oraz tabel amortyzacyjnych,

· naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

· sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego jako załącznika do sprawozdania rocznego z wykonania budżetu miasta,

· sporządzanie sprawozdań GUS o środkach trwałych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

· rozliczanie i ustalanie wyników inwentaryzacji środków trwałych oraz materiałów,

· udział w kontrolach podatkowych,

· prowadzenie całości spraw związanych z rozliczaniem podatku od towarów i usług w tym:

- prowadzenie rejestru zakupów do celów VAT,

- prowadzenie rejestru sprzedaży do celów VAT,

- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

· prowadzenie rejestru korespondencji,

· przygotowywanie projektów uchwał w zakresie Wieloletniej Prognozy Finansowej,

· obsługa kasy urzędu (zastępstwo za kasjerkę).

Wymagane dokumenty:

· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,

· list motywacyjny,

· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,

· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

· kopie świadectw pracy,

· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Warunki pracy:

· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

· praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

· praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do dnia 15 września 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Augustów, dnia 01.09.2015 r.

Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2015-09-01

Opublikował: Daniel Wojewnik

Data publikacji: 2015-09-01