Ogłoszenie o naborze na stanowisko - Podinspektor Wdziału Architektury i Gospodarki Przestrzenj
Termin ważności strony | 2016-04-09 |
---|
BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16-300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTORA
WYDZIAŁU ARCHITEKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie;
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
· cieszy się nieposzlakowaną opinią;
· wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka przestrzenna, architektura lub urbanistyka;
· posiadanie co najmniej 2 letniego stażu pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z planowaniem przestrzennym;
· znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego; oraz rozporządzeń: w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Wymagania dodatkowe:
· odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole;
· znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· przyjmowanie, analiza wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmianę planu;
· prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
· dokonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, ustalanie niezbędnego zakresu prac planistycznych, przygotowywanie materiałów geodezyjnych, niezbędnych do sporządzenia planu;
· prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów;
· prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz gromadzenie materiałów związanych z tymi planami;
· przyjmowanie i analiza wniosków o zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
· prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium;
· udzielanie informacji dotyczących warunków realizacji zamierzonych inwestycji, przeznaczenia terenu określonego w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
· publikowanie w biuletynie informacji publicznej informacji w zakresie spraw prowadzonych w wydziale;
· sporządzanie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Wymagane dokumenty:
· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
· list motywacyjny;
· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
· kopie świadectw pracy;
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Warunki pracy:
· brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
· praca w siedzibie Urzędu Miejskiego;
· brak dostosowania miejsca pracy dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim – praca na I piętrze (brak windy);
· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
· praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Augustowie” w terminie do dnia 8 kwietnia 2016 r. włącznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.
Augustów, dnia 21 marca 2016 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik
Metryka strony