Ogłoszenie o naborze na stanowisko - Podinspektor Wdziału Architektury i Gospodarki Przestrzenj

Termin ważności strony 2016-04-09

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16-300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTORA
WYDZIAŁU ARCHITEKTURY I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

1. Wymagania niezbędne:

· obywatelstwo polskie;

· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

· brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

· cieszy się nieposzlakowaną opinią;

· wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka przestrzenna, architektura lub urbanistyka;

· posiadanie co najmniej 2 letniego stażu pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z planowaniem przestrzennym;

· znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego; oraz rozporządzeń: w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

Wymagania dodatkowe:

· odpowiedzialność, sumienność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole;

· znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· przyjmowanie, analiza wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmianę planu;

· prowadzenie rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;

· dokonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, ustalanie niezbędnego zakresu prac planistycznych, przygotowywanie materiałów geodezyjnych, niezbędnych do sporządzenia planu;

· prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów;

· prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz gromadzenie materiałów związanych z tymi planami;

· przyjmowanie i analiza wniosków o zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;

· prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium;

· udzielanie informacji dotyczących warunków realizacji zamierzonych inwestycji, przeznaczenia terenu określonego w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;

· publikowanie w biuletynie informacji publicznej informacji w zakresie spraw prowadzonych w wydziale;

· sporządzanie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Wymagane dokumenty:

· życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;

· list motywacyjny;

· kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;

· kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;

· kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;

· kopie świadectw pracy;

· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

· oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);

· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Warunki pracy:

· brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;

· praca w siedzibie Urzędu Miejskiego;

· brak dostosowania miejsca pracy dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim – praca na I piętrze (brak windy);

· zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;

· praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Augustowie” w terminie do dnia 8 kwietnia 2016 r. włącznie.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Augustów, dnia 21 marca 2016 r.

Burmistrz Miasta Augustowa
Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2016-03-21

Opublikował: Daniel Wojewnik

Data publikacji: 2016-03-21