OBWIESZCZENIE
GKR i OŚ. 7624 -3/07 Data: 2007.02.15
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 ustawy z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 z późn. zm.)
zawiadamiam
że w dniu 15.02.2007 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, polegającego na przebudowie ulicy powiatowej miejskiej Nr 2556B Tytoniowej w Augustowie
Burmistrz Miasta Augustów zwrócił się do Starosty Augustowskiego oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Augustowie z prośbą o wydanie opinii co do konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu w/w przedsięwzięcia na środowisko oraz o podanie jego ewentualnego zakresu.
Inwestorem powyższego przedsięwzięcia jest Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie .
Burmistrz Miasta Augustów
Leszek Cieślik
Metryka strony