Informacja o wyborze oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonywanie usług geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie w 2021
INFORMACJA
O WYBORZE OFERTY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PROWADZONEGO NA PODSTAWIE ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO
Przedmiot zamówienia: usługa
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie w 2021 r. w zakresie:
- bieżąca obsługa Zamawiającego w zakresie usług geodezyjnych.
Zamawiający:
Gmina Miasto Augustów, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: bip.um.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-15-29-116, REGON 790670817
Określenie trybu zamówienia: usługa
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z ogłoszeniem, zgodnie z § 5 ust.1 lit. c) Zarządzenia Nr 746/2017 Burmistrza Miasta Augustowa z dnia 22.06.2017 r. w sprawie wprowadzenia procedur udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie zmienionego Zarządzeniem Nr 1152/18 Burmistrza Miasta Augustów z dnia 31 sierpnia 2018 r. w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie udzielania zamówień publicznych przez Gminę Miasto Augustów których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Wynik postępowania:
Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez Przedsiębiorstwo „GEO – TRANS” Dariusz Tomkiewicz, ul. 3 Maja 56, 16-300 Augustów.
Zbiorcze zestawienie ofert:
Oferta nr 1: Przedsiębiorstwo „GEO – TRANS” Dariusz Tomkiewicz, ul. 3 Maja 56, 16 – 300 Augustów,
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Oferta nr 1: 41 075,85 zł / 41 075,85 zł × 100 = 100 pkt.
Burmistrz Miasta Augustowa
Mirosław Karolczuk
Metryka strony