Konsultacje społeczne - planowanie przestrzenne - ponowienie zaproszenia do wzięcia udziału w ankiecie, informacja o możliwości składania wniosków, opinii na dodatkowym formularzu

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

informuje

o zbliżającym się upływie terminu składania ankiet (E-konsultacje) w ramach konsultacji społecznych realizowanych w ramach projektu pn. „Konsultacje społeczne metodą na podniesienie jakości w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego”, Działanie 2.19 „Usprawnienie procesów inwestycyjno-budowlanych i planowania przestrzennego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”

i ponownie zaprasza

do wzięcia udziału w ankiecie elektronicznej w ramach I etapu konsultacji społecznych sporządzanego Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Augustowa zwanego

„Al. Kard. Wyszyńskiego – Strefa „A” – jezioro Necko”

 dostępnej pod adresem:

https://docs.google.com/forms/d/1fTXYZfhliFefz3u5tg17kn_n5h_D2RqwsDEXlrNMJtE/edit

Ankiety dostępne są również w formie papierowej. Ankiety w formie papierowej można pobrać i złożyć w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. 3 Maja 60 w godzinach pracy urzędu (poniedziałek – piątek w godz. 7.30-15.30).

Termin składania ankiet w formie elektronicznej i papierowej upływa 7 września 2020 roku.

Dodatkowo na prośbę uczestników konsultacji udostępniona została możliwość składania wniosków, opinii na dodatkowym formularzu dostępnym pod adresem:

Wersja edytowalna: http://urzad.augustow.pl/sites/default/files/articles/formularz_wnioskow_i_opinii_edytowalny.docx

Wersja pdf: http://urzad.augustow.pl/sites/default/files/articles/formularz_wnioskow_i_opinii_pdf.pdf

Wypełniony elektronicznie formularz lub jego skan należy przesłać na adres: konsultacje.planowanie@urzad.augustow.pl. Kwalifikowany podpis elektroniczny lub inne formy uwierzytelniania elektronicznego nie są wymagane.

Formularze dostępne są również w formie papierowej. Formularze w formie papierowej można pobrać i złożyć w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. 3 Maja 60 w godzinach pracy urzędu (poniedziałek – piątek w godz. 7.30-15.30).

Termin składania formularzy w wersji elektronicznej i papierowej upływa 7 września 2020 roku.

Kolejne informacje wkrótce.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Sadowski

Data wytworzenia: 2020-09-03

Wprowadzający: Andrzej Jefimow

Data modyfikacji: 2020-09-03

Opublikował: Andrzej Jefimow

Data publikacji: 2020-09-03