Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Termin ważności strony 2010-06-14
OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO

  1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14000 EURO i nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu

sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Zakres rzeczowy robót budowlano-montażowych:

1/rozbudowa obiektu szkoły o budynek sanitarno - szatniowy o powierzchni zabudowy

68,41m2, długości 16,40m i szerokości 4,36m, dach jednospadowy, jedna kondygnacja,

2/boisko piłkarskie do piłki nożnej trawa syntetyczna o wymiarach 30x62m,

3/boisko wielofunkcyjne do piłki koszykowej i siatkowej nawierzchnia poliuretan o

wymiarach 19,10x32,10m,

4/ogrodzenie boisk o wysokości 4,00m wraz z piłkochwytami o wysokości 6,0m,

5/linia oświetleniowa kablowa,

6/odwadniająca sieć drenacyjna,

7/nawierzchnie drogi wewnętrznej, ciągu pieszego i zieleń urządzona,

8/przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,

9/budowa infrastruktury technicznej:

-przyłącze kanalizacji sanitarnej,

- przyłącze kanalizacji deszczowej.

Wielofunkcyjny kompleks sportowy zlokalizowany będzie przy ulicy Mickiewicza 1 na

terenie administrowanym przez Zespół Szkół Samorządowych im. 1 Pułku Ułanów

Krechowieckich w Augustowie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1; 45.23.14.00-9; 45.23.32.53-7; 45.23.13.00-8; 45.21.00.00-2

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: ftp://urzad.augustow.pl/przetargi/2010/orlik/mickiewicza

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

  • Adam Wysocki - tel. 087 643 42 21,

  • Andrzej Rudak - tel. 087 643 42 19.

  1. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: do 30.09.2010 r.

  2. Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 3, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

  1. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 14 czerwca 2010 r. do godz. 10:00.

  2. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:

  1. udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową wraz z infrastrukturą(z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).

  2. dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:

  • konstrukcyjno-budowlanej,

  • drogowej

  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  1. ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).

  2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.

Augustów 26.05.2010 r.

Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 26.05.2010 r.

Do wszystkich Wykonawców

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę kompleksusportowego Moje boisko - Orlik 2012

Modyfikacja

treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zamawiający modyfikuje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegającą na zmianie treści SIWZ.

Zakres modyfikacji jest następujący:

1. W Rozdziale 2 pkt 2 ppkt 2 SIWZ jest:

2. boisko piłkarskie do piłki nożnej trawa syntetyczna o wymiarach 30x62m,

Po modyfikacji:

2. boisko piłkarskie do piłki nożnej trawa syntetyczna o wymiarach 30x62m, o powierzchni 1860 m² - (pole gry 26,0mx56,0m)

- podbudowa przepuszczalna

- nawierzchnia do pilki nożnej - sztuczna trawa

Nawierzchnia syntetyczna typu “sztuczna trawa” o właściwosciach i technologii układania okreslonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ)

Wariant II wysokość włókna min. 40 mm i mniejsza niż 60 mm na podkładzie z maty elestycznej, jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport)

  1. Typ włókna: monofil

  2. Skład chemiczny wlókna; polietylen

  3. Ciężar wlókna: min. 11.000 Dtex

  4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien/m²

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (zal. Nr 2 do SIWZ)

- wyposażenie

  • bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki

  • siatki do bramek - 2 sztuki

2. W Rozdziale 2 pkt 2 ppkt 3 SIWZ jest:

3) boisko wielofunkcyjne do pilki koszykowej i siatkowej nawierzchnia poliuretan o wymiarach 19,10x32,10 m,

Po modyfikacji:

3) boisko wielofunkcyjne do pilki koszykowej i siatkowej nawierzchnia poliuretan o wymiarach 19,10x32,10 m, o powierzchni 613,11 m² (pole gry 15,1mx28,1m)

- podbudowa przepuszczalna

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (zal. Nr 2 do SIWZ i SST zał. Nr 1 do SIWZ)

- nawierzchnia boiska wielefunkcyjnego

Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania okreslonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ).

- technologia ukladania nawierzchni:

Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, nastepnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3 mm.

- wyposażenie do piłki koszykowej

  • obręcz do koszykowki standard i siatka do obreczy - 2 sztuki

  • tablica do koszykowki epoksydowa wo wym. 105x180 cm - 2 sztuki

  • mechaniznm regulacji wysokości - 2 sztuki

  • konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki

- wyposażenie do piłki siatkowej

  • słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki

  • siatka do siatkówki - 1 sztuka

- wyposażenie do piłki recznej

  • bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki

  • siatki do bramek - 2 sztuki

3. W Rozdziale 11 pkt 4 lit. B SIWZ jest:

1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub

aprobata techniczna ITB, lub

rekomendacja techniczna ITB lub

wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.

2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.

3.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.

4.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

Po modyfikacji:

1.Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodnośc jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www. FIFA.com)

2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub

aprobata techniczna ITB, lub

rekomendacja techniczna ITB lub

wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.

3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.

4..Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.

5..Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.

Augustów, dnia 01.06.2010 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2010-06-02

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2010-05-26