Dostawa i montaż 2 infokiosków wraz z oprogramowaniem
Termin ważności strony | 2010-05-06 |
---|
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14 000 EURO
1.Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
e-mail: Urząd.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
tel. (87) 643 42 10, faks (87) 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
2. Przedmiot zamówienia:
Dostawa i montaż 2 infokiosków wraz z oprogramowaniem.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację Parku Przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa - Polska” 2007 - 2013
Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż 2 infokiosków wraz z doprowadzeniem do infokioksów instalacji elektrycznej oraz podłączenia do Internetu (wewnętrznego stojącego i zewnętrznego) wraz z oprogramowaniem oraz szkolenie administratora.
Lokalizacja infokiosków:
Wewnątrz budynku Centrum Informacji Turystycznej
Na zewnętrznej ścianie budynku Centrum Informacji Turystycznej
Warunki gwarancji - 24 miesiące.
Warunki napraw gwarancyjnych - naprawa na miejscu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, w przypadku terminu naprawy dłuższego niż 3 dni, dostarczenie sprzętu zastępczego.
Parametry Infokiosków:
konstrukcja np. aluminiowa lub metalowa (odpowiednio zabezpieczona od czynników atmosferycznych dla kiosku zewnętrznego) umożliwiająca regulowanie wysokości - dostęp dla niepełnosprawnych (przynajmniej kiosk wewnętrzny),
elastyczne rozwiązania (zabezpieczone przed ogólnym dostępem wejścia-gniazda) umożliwiające stosowanie dodatkowych urządzeń peryferyjnych (drukarka, klawiatura serwisowa, kamerka itp.),
kioski muszą posiadać unijny certyfikat bezpieczeństwa CE,
wbudowana ochrona prądowa i wysokiego napięcia,
czujnik przeciwzniszczeniowy (tzw. vandalproof) na zewnętrznym terminalu,
w kiosku zewnętrznym wbudowany termostat i higrostat zintegrowany z wentylacją/ogrzewaniem/nawilżaniem/osuszaniem powietrza,
każdy kiosk z klawiaturą serwisową lub możliwością jej podpięcia,
klawiatura z manipulatorem np. kulkowym (trackball) lub oprogramowanie z wirtualną klawiaturą,
pamięć RAM min 512 GB,
dysk twardy min 100 GB, min 7200 rpm SATA lub równoważne,
karta grafiki może być zintegrowana z płytą ale z możliwością przydzielenia pamięcią min 128 MB,
min 1 x karta sieciowa 10/100 Mbps (Rj-45), opcja Wi-Fi,
system operacyjny Microsoft ® Windows® XP PL SP3 lub wyższy + oprogramowanie dedykowane dla obsługi kiosku,
zasilacz UPS pozwalający utrzymać prace kiosku przez min. 10 min typu line-interactive lub on-line, posiada złącze RS 232 lub USB do sterowania UPS-em z dołączonym oprogramowanie do sterowania UPS-em dla WinXP,
wyświetlacz dotykowy 17 lub 19" LCD z wandaloodporną, szklaną nakładką ochronną, (jasność min 300 cd/m 2 , kontrast min 700:1, rozdzielczość min 1280x1024 dla ekranu 4:3 lub 5:4 lub min 1400x900 dla panoramicznych, spełnia normę TCO 03,
Oprogramowanie dedykowane dla infokiosków
zabezpieczenie hasłem przed nieuprawnioną ingerencją w system operacyjny;
monitorowanie zajętości pamięci operacyjnej, wykonywanie restartu w przypadku przekroczenia limitu wolnej pamięci;
możliwość czyszczenia pliku stronicowania;
kontrola i ograniczanie dostępu do stron www;
blokowanie dostępu do dysków;
blokowanie krytycznych kombinacji klawiszy (CTRL+ALT+DEL, ALT+TAB, CTRL+AESC, ALT+ESC, Windows);
blokowanie wyświetlania wyskakujących okien;
możliwość określenia listy stron www, na których wyskakujące okna nie będą blokowane;
możliwość wyświetlania w dedykowanym module aplikacji lokalnie zainstalowanych filmów, galerii zdjęć i dokumentów;
edycja i wyświetlanie dowolnych ogłoszeń z opcją ich wydruku (możliwość edycji parametrów wydruku ogłoszeń - nagłówek, czcionka, marginesy);
przeglądarka internetowa w trybie wielookienkowym (wybór aktywnego okna za pomocą zakładek);
możliwość definiowania wyglądu przeglądarki (administrator musi mieć możliwość określania widoczności wszystkich przycisków oraz ukrycia paska adresu i paska zakładek);
definiowanie ustawień ograniczających dostęp do różnych rodzajów zasobów: filmy, skrypty itp.;
wirtualna klawiatura z możliwością przemieszczania po ekranie;
regulowany stopień przeźroczystości klawiatury w stanie podstawowym i podczas przemieszczania;
możliwość określenia domyślnego położenia niezadokowanej klawiatury, zmiany rozmiaru i zdefiniowania trybu pracy (zadokowana lub niezadokowana);
automatyczne wysuwanie klawiatury po wybraniu przez Użytkownika pola tekstowego;
definiowanie programów dostępnych do uruchomienia przez Użytkownika kiosku (w tym możliwość zdefiniowania aplikacji, która może być uruchamiana podczas startu programu);
możliwość edycji interfejsu Użytkownika - określanie widoczności przycisków, napisy na przyciskach, edytowanie tytułu i podtytułu aplikacji, możliwość dodania własnego logo, wstawienia grafik;
możliwość zdefiniowania czynności, które mają być wykonane po naciśnięciu przez Użytkownika danego przycisku (aplikacja musi umożliwić m.in. wyświetlania dowolnej strony internetowej, przejście do kolejnego ekranu z przyciskami, wyświetlenie lokalnie zainstalowanego dokumentu .pdf, pliku .html, pliku video w formacie .wmv lub .avi, galerii zdjęć, uruchomienie dowolnej aplikacji);
możliwość gromadzenia statystyk - raporty wysyłane na dowolny adres e-mail z możliwością zdefiniowania zdarzeń rejestrowanych w raportach;
wysyłanie powiadomień o pracy kiosku z możliwością zdefiniowania, jakie informacje mają być wysłane na wskazany adres e-mail (dla każdej informacji musi istnieć możliwość zdefiniowania odrębnego adresu e-mail);
możliwość definiowania częstotliwości wysyłania informacji o pracy kiosku;
wyświetlanie dowolnej liczby wygaszaczy ekranu (możliwość zdefiniowania galerii zdjęć jako wygaszacza);
wykonywanie zrzutów z kamery i/lub ekranu z opcją składowania tych obrazów na lokalnym dysku i/lub na dowolnym serwerze;
obsługa czujnika ruchu (definiowanie zdarzeń, które mogą być wywoływane - w tym zamknięcie wygaszacza ekranu, uruchamiania dowolnego pliku dźwiękowego w formacie .wav, uruchamianie dowolnej aplikacji);
wielojęzyczny interfejs Użytkownika (możliwość samodzielnej edycji napisów i komunikatów w poszczególnych wersjach językowych);
dostęp do ustawień i konfiguracji chroniony hasłem;
możliwość exportu i importu ustawień aplikacji konfigurator w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://um-augustow.pbip.pl
3.Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- Beata Żukowska, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 12 39, e- mail: Beata.Zukowska@urzad.augustow.pl
- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 42 19, e- mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.
5. Dokumentację postępowania można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pokój nr 2 tel. (87) 643 42 19, fax. (87) 643 42 11. Dokumentacja - bezpłatna.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 06.05.2010 r. do godz 10:00.
7. Kryteria wyboru ofert w (%): 100% cena
8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 06.05.2010 r. o godz. 10:15.
9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
10. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki:
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu infokiosków wraz z doprowadzeniem do infokiosków instalacji elektrycznej oraz podłączeniu do Internetu (wewnętrznego i zewnętrznego) wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadził szkolenie administratora.
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.
Augustów, dnia 27.04.2010 r.
Burmistrz
Kazimierz Kożuchowski
W załączeniu do niniejszego zaproszenia:
1. Formularz ofertowy - Oferta wykonawcy
2. Projekt umowy
Formularz nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
do zamówienia pn.: Dostawa i montaż 2 infokiosków wraz z oprogramowaniem
Wykonawca:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez*:
L.p. |
Pełna nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Numer telefonu i faksu |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
* W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) należy podać dane wszystkich partnerów.
Osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania wykonawcy:
L.p. |
Imię i nazwisko |
Podstawa umocowania do reprezentowania wykonawcy |
1. |
|
|
2. |
|
|
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:
netto:………………………………………………………………………….……PLN
podatek VAT:……………%.....…….……………….…………………………….PLN
brutto: …………………………………………………………………..…….……PLN
słownie:…………………………………………………………………………………
Jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zapoznaliśmy się ze specyfikacją i akceptujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń.
Oświadczamy, że otrzymaliśmy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Części zamówienia, których wykonanie zamierzamy powierzyć podwykonawcom:
……………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………
6. Oświadczamy, że na wykonany przedmiot zamówienia udzielamy gwarancji na 2 lata oraz rozszerzamy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na 2 lata i 6 miesięcy od daty odbioru końcowego.
…………………………………………………………………
……………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)
Formularz nr 2
Wykaz wykonanych zamówień
do zamówienia pn.: Nadzór nad stanem technicznym budynków i prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych
Wykonawca:
L.p. |
Pełna nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Numer telefonu i faksu |
1. |
|
|
|
L.p. |
Zamawiający |
Nazwa, zakres i termin realizacji zamówienia |
1. |
|
|
2. |
|
|
………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)
PROJEKT UMOWY
zawarta w dniu …............. pomiędzy:
Gminą Miasto Augustów, reprezentowaną przez:
Kazimierza Kożuchowskiego - Burmistrza Miasta Augustowa
zwaną dalej Zamawiającym
a
…………………………………………………………………………………………………
reprezentowanym/ą przez:
………………………………………………………………………………………………… dalej Wykonawcą
§ 1. Przedmiot umowy i obowiązki stron
1. Przedmiotem umowy jest dostawa dwóch kiosków internetowych z oprogramowaniem, o parametrach zgodnych z opisem zamówienia zawartym w Zaproszeniu do składania ofert oraz ofertą wykonawcy.
2. Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje przedmiot umowy w budynku Centrum Informacji Turystycznej - w przypadku infokiosku wewnętrznego, na ścianie budynku Centrum Informacji Turystycznej - w przypadku infokiosku zewnętrznego, adres Rynek Zygmunta Augusta 44, w terminie 21 dni od daty zawarcia niniejszej umowy.
3. Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych produktach lub niezgodności przedmiotu zamówienie z ofertą wykonawca wymieni wadliwe produkty na swój koszt w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiego faktu przez zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest oznakować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami promocji projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa - Polska” 2007 - 2013 dostępnymi na stronie internetowej: www.lietuva-polska.eu.
§ 2. Wynagrodzenie za przedmiot umowy i zapłata wynagrodzenia
1. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawę przedmiotu umowy dla zamawiającego w wysokości:
a) infokiosk zewnętrzny z oprogramowaniem - wynagrodzenie brutto …………………………
(słownie: …………………………………………………………………………………………)
b) infokiosk wewnętrzny z oprogramowaniem - wynagrodzenie brutto …………………………
(słownie: ………………………………………………………………………..………………)
2. Zamawiający dokona wpłaty należności określonej w pkt 1 przelewem na konto wykonawcy: ……...……………………………………………………………………………………………… po realizacji przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury wystawionej przez wykonawcę.
3. Faktura zostanie wystawiona na: Urząd Miejski w Augustowie
ul. 3 Maja 60, 16 - 300 Augustów
NIP: 846 - 00 - 06 - 988
§ 3. Kary umowne i odstąpienie od umowy
Strony ustalają kary umowne w wysokości:
a) 0,1% łącznego wynagrodzenia brutto o którym mowa w par 2 ust.1 pkt a i b za każdy dzień zwłoki w przypadku nieterminowego lub nienależytego wykonania dostawy,
b) 10% łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w par 2 ust.1 pkt a i b, w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
§ 4. Postanowienia końcowe
1. Umowa wchodzi w życie z dniem zawarcia.
2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Do spraw nie uregulowanych w umowie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy - Prawo zamówień publicznych.
4. Integralną część umowy stanowią:
a) warunki gwarancji,
b) zaproszenie do składania ofert,
c) oferta, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
5. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację Parku Przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie
Metryka strony