Dostawa i montaż 2 infokiosków wraz z oprogramowaniem

Termin ważności strony 2010-05-06
Augustów, dn

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14 000 EURO

1.Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

tel. (87) 643 42 10, faks (87) 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

2. Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż 2 infokiosków wraz z oprogramowaniem.

Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację Parku Przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa - Polska” 2007 - 2013

Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż 2 infokiosków wraz z doprowadzeniem do infokioksów instalacji elektrycznej oraz podłączenia do Internetu (wewnętrznego stojącego i zewnętrznego) wraz z oprogramowaniem oraz szkolenie administratora.

Lokalizacja infokiosków:

  1. Wewnątrz budynku Centrum Informacji Turystycznej

  2. Na zewnętrznej ścianie budynku Centrum Informacji Turystycznej

Warunki gwarancji - 24 miesiące.

Warunki napraw gwarancyjnych - naprawa na miejscu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, w przypadku terminu naprawy dłuższego niż 3 dni, dostarczenie sprzętu zastępczego.

Parametry Infokiosków:

  • konstrukcja np. aluminiowa lub metalowa (odpowiednio zabezpieczona od czynników atmosferycznych dla kiosku zewnętrznego) umożliwiająca regulowanie wysokości - dostęp dla niepełnosprawnych (przynajmniej kiosk wewnętrzny),

  • elastyczne rozwiązania (zabezpieczone przed ogólnym dostępem wejścia-gniazda) umożliwiające stosowanie dodatkowych urządzeń peryferyjnych (drukarka, klawiatura serwisowa, kamerka itp.),

  • kioski muszą posiadać unijny certyfikat bezpieczeństwa CE,

  • wbudowana ochrona prądowa i wysokiego napięcia,

  • czujnik przeciwzniszczeniowy (tzw. vandalproof) na zewnętrznym terminalu,

  • w kiosku zewnętrznym wbudowany termostat i higrostat zintegrowany z wentylacją/ogrzewaniem/nawilżaniem/osuszaniem powietrza,

  • każdy kiosk z klawiaturą serwisową lub możliwością jej podpięcia,

  • klawiatura z manipulatorem np. kulkowym (trackball) lub oprogramowanie z wirtualną klawiaturą,

  • jednostka centralna komputera oparta na procesorze x86, o wydajności ocenianej na min 80 pkt. w teście BAPCO SysMark2007 Preview - Productivity (patrz strona http://www.bapco.com/support/fdrs/SYSmark2007web.html),

  • pamięć RAM min 512 GB,

  • dysk twardy min 100 GB, min 7200 rpm SATA lub równoważne,

  • karta grafiki może być zintegrowana z płytą ale z możliwością przydzielenia pamięcią min 128 MB,

  • min 1 x karta sieciowa 10/100 Mbps (Rj-45), opcja Wi-Fi, 

  • system operacyjny Microsoft ® Windows® XP PL SP3 lub wyższy + oprogramowanie dedykowane dla obsługi kiosku,

  • zasilacz UPS pozwalający utrzymać prace kiosku przez min. 10 min typu line-interactive lub on-line, posiada złącze RS 232 lub USB do sterowania UPS-em z dołączonym oprogramowanie do sterowania UPS-em dla WinXP,

  • wyświetlacz dotykowy 17 lub 19" LCD z wandaloodporną, szklaną nakładką ochronną, (jasność min 300 cd/m 2 , kontrast min 700:1, rozdzielczość min 1280x1024 dla ekranu 4:3 lub 5:4 lub min 1400x900 dla panoramicznych, spełnia normę TCO 03,

Oprogramowanie dedykowane dla infokiosków

  • zabezpieczenie hasłem przed nieuprawnioną ingerencją w system operacyjny;

  • monitorowanie zajętości pamięci operacyjnej, wykonywanie restartu w przypadku przekroczenia limitu wolnej pamięci;

  • możliwość czyszczenia pliku stronicowania;

  • kontrola i ograniczanie dostępu do stron www;

  • blokowanie dostępu do dysków;

  • blokowanie krytycznych kombinacji klawiszy (CTRL+ALT+DEL, ALT+TAB, CTRL+AESC, ALT+ESC, Windows);

  • blokowanie wyświetlania wyskakujących okien;

  • możliwość określenia listy stron www, na których wyskakujące okna nie będą blokowane;

  • możliwość wyświetlania w dedykowanym module aplikacji lokalnie zainstalowanych filmów, galerii zdjęć i dokumentów;

  • edycja i wyświetlanie dowolnych ogłoszeń z opcją ich wydruku (możliwość edycji parametrów wydruku ogłoszeń - nagłówek, czcionka, marginesy);

  • przeglądarka internetowa w trybie wielookienkowym (wybór aktywnego okna za pomocą zakładek);

  • możliwość definiowania wyglądu przeglądarki (administrator musi mieć możliwość określania widoczności wszystkich przycisków oraz ukrycia paska adresu i paska zakładek);

  • definiowanie ustawień ograniczających dostęp do różnych rodzajów zasobów: filmy, skrypty itp.;

  • wirtualna klawiatura z możliwością przemieszczania po ekranie;

  • regulowany stopień przeźroczystości klawiatury w stanie podstawowym i podczas przemieszczania;

  • możliwość określenia domyślnego położenia niezadokowanej klawiatury, zmiany rozmiaru i zdefiniowania trybu pracy (zadokowana lub niezadokowana);

  • automatyczne wysuwanie klawiatury po wybraniu przez Użytkownika pola tekstowego;

  • definiowanie programów dostępnych do uruchomienia przez Użytkownika kiosku (w tym możliwość zdefiniowania aplikacji, która może być uruchamiana podczas startu programu);

  • możliwość edycji interfejsu Użytkownika - określanie widoczności przycisków, napisy na przyciskach, edytowanie tytułu i podtytułu aplikacji, możliwość dodania własnego logo, wstawienia grafik;

  • możliwość zdefiniowania czynności, które mają być wykonane po naciśnięciu przez Użytkownika danego przycisku (aplikacja musi umożliwić m.in. wyświetlania dowolnej strony internetowej, przejście do kolejnego ekranu z przyciskami, wyświetlenie lokalnie zainstalowanego dokumentu .pdf, pliku .html, pliku video w formacie .wmv lub .avi, galerii zdjęć, uruchomienie dowolnej aplikacji);

  • możliwość gromadzenia statystyk - raporty wysyłane na dowolny adres e-mail z możliwością zdefiniowania zdarzeń rejestrowanych w raportach;

  • wysyłanie powiadomień o pracy kiosku z możliwością zdefiniowania, jakie informacje mają być wysłane na wskazany adres e-mail (dla każdej informacji musi istnieć możliwość zdefiniowania odrębnego adresu e-mail);

  • możliwość definiowania częstotliwości wysyłania informacji o pracy kiosku;

  • wyświetlanie dowolnej liczby wygaszaczy ekranu (możliwość zdefiniowania galerii zdjęć jako wygaszacza);

  • wykonywanie zrzutów z kamery i/lub ekranu z opcją składowania tych obrazów na lokalnym dysku i/lub na dowolnym serwerze;

  • obsługa czujnika ruchu (definiowanie zdarzeń, które mogą być wywoływane - w tym zamknięcie wygaszacza ekranu, uruchamiania dowolnego pliku dźwiękowego w formacie .wav, uruchamianie dowolnej aplikacji);

  • wielojęzyczny interfejs Użytkownika (możliwość samodzielnej edycji napisów i komunikatów w poszczególnych wersjach językowych);

  • dostęp do ustawień i konfiguracji chroniony hasłem;

  • możliwość exportu i importu ustawień aplikacji konfigurator w języku polskim.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://um-augustow.pbip.pl

3.Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- Beata Żukowska, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 12 39, e- mail: Beata.Zukowska@urzad.augustow.pl

- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 42 19, e- mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.

5. Dokumentację postępowania można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pokój nr 2 tel. (87) 643 42 19, fax. (87) 643 42 11. Dokumentacja - bezpłatna.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 06.05.2010 r. do godz 10:00.

7. Kryteria wyboru ofert w (%): 100% cena

8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 06.05.2010 r. o godz. 10:15.

9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

10. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki:

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu infokiosków wraz z doprowadzeniem do infokiosków instalacji elektrycznej oraz podłączeniu do Internetu (wewnętrznego i zewnętrznego) wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadził szkolenie administratora.

12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.

Augustów, dnia 27.04.2010 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

W załączeniu do niniejszego zaproszenia:

1. Formularz ofertowy - Oferta wykonawcy

2. Projekt umowy

Formularz nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

do zamówienia pn.: Dostawa i montaż 2 infokiosków wraz z oprogramowaniem

Wykonawca:

Niniejsza oferta zostaje złożona przez*:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

* W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) należy podać dane wszystkich partnerów.

Osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania wykonawcy:

L.p.

Imię i nazwisko

Podstawa umocowania do reprezentowania wykonawcy

1.

2.

        1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:

  1. netto:………………………………………………………………………….……PLN

  2. podatek VAT:……………%.....…….……………….…………………………….PLN

  3. brutto: …………………………………………………………………..…….……PLN
    słownie:…………………………………………………………………………………

  1. Jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  2. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją i akceptujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń.

  3. Oświadczamy, że otrzymaliśmy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

  4. Części zamówienia, których wykonanie zamierzamy powierzyć podwykonawcom:
    ……………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………

6. Oświadczamy, że na wykonany przedmiot zamówienia udzielamy gwarancji na 2 lata oraz rozszerzamy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na 2 lata i 6 miesięcy od daty odbioru końcowego.

…………………………………………………………………

……………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 2

Wykaz wykonanych zamówień

do zamówienia pn.: Nadzór nad stanem technicznym budynków i prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

L.p.

Zamawiający

Nazwa, zakres i termin realizacji zamówienia

1.

2.

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

PROJEKT UMOWY

zawarta w dniu …............. pomiędzy:

Gminą Miasto Augustów, reprezentowaną przez:

Kazimierza Kożuchowskiego - Burmistrza Miasta Augustowa

zwaną dalej Zamawiającym

a

…………………………………………………………………………………………………

reprezentowanym/ą przez:

………………………………………………………………………………………………… dalej Wykonawcą

§ 1. Przedmiot umowy i obowiązki stron

1. Przedmiotem umowy jest dostawa dwóch kiosków internetowych z oprogramowaniem, o parametrach zgodnych z opisem zamówienia zawartym w Zaproszeniu do składania ofert oraz ofertą wykonawcy.

2. Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje przedmiot umowy w budynku Centrum Informacji Turystycznej - w przypadku infokiosku wewnętrznego, na ścianie budynku Centrum Informacji Turystycznej - w przypadku infokiosku zewnętrznego, adres Rynek Zygmunta Augusta 44, w terminie 21 dni od daty zawarcia niniejszej umowy.

3. Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

4. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych produktach lub niezgodności przedmiotu zamówienie z ofertą wykonawca wymieni wadliwe produkty na swój koszt w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiego faktu przez zamawiającego.

5. Wykonawca zobowiązany jest oznakować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami promocji projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa - Polska” 2007 - 2013 dostępnymi na stronie internetowej: www.lietuva-polska.eu.

§ 2. Wynagrodzenie za przedmiot umowy i zapłata wynagrodzenia

1. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawę przedmiotu umowy dla zamawiającego w wysokości:

a) infokiosk zewnętrzny z oprogramowaniem - wynagrodzenie brutto …………………………

(słownie: …………………………………………………………………………………………)

b) infokiosk wewnętrzny z oprogramowaniem - wynagrodzenie brutto …………………………

(słownie: ………………………………………………………………………..………………)

2. Zamawiający dokona wpłaty należności określonej w pkt 1 przelewem na konto wykonawcy: ……...……………………………………………………………………………………………… po realizacji przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury wystawionej przez wykonawcę.

3. Faktura zostanie wystawiona na: Urząd Miejski w Augustowie

ul. 3 Maja 60, 16 - 300 Augustów

NIP: 846 - 00 - 06 - 988

§ 3. Kary umowne i odstąpienie od umowy

Strony ustalają kary umowne w wysokości:

a) 0,1% łącznego wynagrodzenia brutto o którym mowa w par 2 ust.1 pkt a i b za każdy dzień zwłoki w przypadku nieterminowego lub nienależytego wykonania dostawy,

b) 10% łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w par 2 ust.1 pkt a i b, w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

§ 4. Postanowienia końcowe

1. Umowa wchodzi w życie z dniem zawarcia.

2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Do spraw nie uregulowanych w umowie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy - Prawo zamówień publicznych.

4. Integralną część umowy stanowią:

a) warunki gwarancji,

b) zaproszenie do składania ofert,

c) oferta, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

5. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA

0x01 graphic

Rozwój infrastruktury turystyki transgranicznej poprzez renowację Parku Przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2010-04-27

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2010-04-27